Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste schuchtere kusje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste schuchtere kusje


    2012-07-15 (31) by jprobbens, on Flickr

    f/8
    1/250
    iso 200
    135mm

    Kijk uit naar jullie reacties

    Jean-Pierre

  • #2
    Re: eerste schuchtere kusje

    Aan de compositie kun je nog wat werken, rechts wat weghalen of snijden. Het groen loopt door in je witte gedeeltes, paard, hekwerk en overhemden van pesonen. Zoiets(bij benadering) Als je de link weg wil, geef maar een gil Kijk ook even naar het kostuum van de man rechts hoe de realiteit van de kleur terug zichtbaar wordt
    Het is weer eens iets anders dat we te zien krijgen en hiervoor compliment.
    Last edited by Beelder; 13 juni 2013, 12:59.

    Comment


    • #3
      Re: eerste schuchtere kusje

      heel leuke opname.
      jammer dat beide mannen elkaar niet aankijken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: eerste schuchtere kusje

        Beelder, je hebt gelijk . Het ziet er beter uit. Dat komt ervan als je foto's trekt in autostand Ben gelukkig die tijd nu voorbij , eerst in av en tv en nu ook langzaam begonnen in Raw en sinds gisteren een proefversie lightroom 5 gedownload(dus nog niet ervaring met foto's bewerken). En met jullie tips en reacties zullen(hopelijk) de foto's serieus verbeteren.

        Ja, jammer dat ze elkaar niet aankeken, maar het zijn ook concurenten van elkaar hé.

        Thks voor deze reacties al. zal er zeker van leren.

        Comment


        • #5
          Re: eerste schuchtere kusje

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Beelder, je hebt gelijk . Het ziet er beter uit. Dat komt ervan als je foto's trekt in autostand Ben gelukkig die tijd nu voorbij , eerst in av en tv en nu ook langzaam begonnen in Raw en sinds gisteren een proefversie lightroom 5 gedownload(dus nog niet ervaring met foto's bewerken). En met jullie tips en reacties zullen(hopelijk) de foto's serieus verbeteren.

          Ja, jammer dat ze elkaar niet aankeken, maar het zijn ook concurenten van elkaar hé.

          Thks voor deze reacties al. zal er zeker van leren.
          Graag gedaan, en gewoon veel oefenen en vooral in het begin even op aut. levels/niveaus klikken en zien wat er veranderd. Aut. kleuren wel mee oppassen want die kunnen wel eens afwijken op de middenbepaling.
          Succes met je nieuwe download. Goed dat je raw gebruikt, je gaat veel opsteken hiervan.

          Comment


          • #6
            Re: eerste schuchtere kusje

            Mooie foto!
            En de handlers zijn veel te gefixeerd op hun veulens om hen zo mooi mogelijk voor te brengen.

            Comment


            • #7
              Re: eerste schuchtere kusje

              Zal ik zeker doen Beelder.

              Dank U Kanzi.
              U Hebt gelijk dat is alles wat voor die mensen(Sjeks) telt, wat brengt hun paarden op. Die komen niet zover voor niks hé.

              Comment


              • #8
                Re: eerste schuchtere kusje

                ik begrijp je bedoeling, maar ik vind de foto een beetje heel druk.
                aan de hand van Beelder's voorbeeld zou ik ook nog die 1 en halve persoon links eraf snijden.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: eerste schuchtere kusje

                  Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  ik begrijp je bedoeling, maar ik vind de foto een beetje heel druk.
                  aan de hand van Beelder's voorbeeld zou ik ook nog die 1 en halve persoon links eraf snijden.
                  +1 Denk ook dat er qua uitsneden nog kan verbeterd worden.
                  Ben me er ook van bewust dat er altijd wel iemand/iets in beeld loopt of staat op zulke evenementen.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment

                  Working...
                  X