Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in de bunker....poging 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in de bunker....poging 3

    brand maar los, vind hm zelf wel aardig gelukt

    heb manlief elke millimeter laten verschuiven maar dan zat elke keer wel weer wat in de weg

    heb geprobeerd alles mooi recht te hebben zonder vervormingen, alles was daar scheef zo'n beetje



    F/5.6
    1/25 sec
    ISO 100
    48 mm
    belichtingsafwijking -0.3

    Last edited by Musty; 13 juni 2013, 09:28. Reden: andere upload site gebruikt ivm kwaliteit
    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

  • #2
    Re: in de bunker....

    en nu zie ik rare blokvorming op zij hoofd -.-

    * op mn pc zie ik die blokjes niet niet in cs niet in photoviewer, heb hm gelinkt via mn facebook...
    Last edited by Musty; 12 juni 2013, 22:28.
    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

    Comment


    • #3
      Re: in de bunker....

      Je hebt wat detail willen terughalen om het LK effect te bekomen. Daarna iets naverscherpt en dan kun je dit bekomen. Toch vreemd dat je het bij jou niet ziet, want als ik hem kopieer, zie ik het bij mij wel Terug beginnen vanuit het origineel lijkt mij het beste.

      Comment


      • #4
        Re: in de bunker....

        :s ik heb in die hoek juist helemaal niets verandert alleen de oplichtingen van wang en ogen en omgezet in sepia.... misschien dat het aan facebook ligt, ik ga kijken of ik t via een andere weg ook zie
        Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

        Comment


        • #5
          Re: in de bunker....

          hmmm de onderste is nu via dropbox, is al een stuk minder maar nog steeds niet zoals ik t op mn pc zie, nog tips ? zou jammer zijn zeg
          Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

          Comment


          • #6
            Re: in de bunker....

            Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
            hmmm de onderste is nu via dropbox, is al een stuk minder maar nog steeds niet zoals ik t op mn pc zie, nog tips ? zou jammer zijn zeg
            Geen onderste zichtbaar.

            Comment


            • #7
              Re: in de bunker....

              hmmmm ik heb dropbox geactiveerd O.o
              Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

              Comment


              • #8
                Re: in de bunker....

                ik geeft op voor vanacht ik ga nu eerst op een oor naar droomland

                morgenochtend even aan manlief vragen
                Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                Comment


                • #9
                  Re: in de bunker....

                  Foto 1 heeft een bestandsgrootte van slechts 28 Kb.
                  Veeeeeeeeel te weinig.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: in de bunker....

                    Ik denk dat Plaatwerker (zoals meestal...) de nagel op de kop slaat.
                    Lig ook soms eens overhoop met het aantal kb'tjes. (hopelijk behoort dit nu tot het verleden...)
                    Kan soms te wijten zijn bij het exporteren of opslaan van de bewerkte foto...maar kan ook soms liggen aan de host die eigenhandig/ongevraagd nog wat van de bestandsgrootte gaat afknabbelen.
                    Je kunt er verdorie lang op zoeken....

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: in de bunker....

                      heb nu picturepush gebruikt, tot nu toe de beste mbt kwaliteit


                      de foto zoals is nu is is 1,66 mb van orgine -> voor orginele grote http://nl.picturepush.com/showformat...image=13306191
                      maar via picturepush verkleint naar 1024 pix


                      ik heb de foto beetje gecropped, oplichtingen in gezicht ietsie meer opgelicht
                      de foto zo recht mogelijk getrokken want alles was daar schots en scheef, rechter kreeg ik hm niet en met perspectief kon ik niet verder want dan zou manliefs neus helemaal nee die wil je niet vervormd hebben natuurlijk
                      en omgezet naar sepia ipv zwart wittig, zodat het iets zachter kijkt
                      Last edited by Musty; 13 juni 2013, 09:39.
                      Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                      Comment


                      • #12
                        Re: in de bunker....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
                        heb nu picturepush gebruikt, tot nu toe de beste mbt kwaliteit


                        de foto zoals is nu is is 1,66 mb van orgine -> voor orginele grote http://nl.picturepush.com/showformat...image=13306191
                        maar via picturepush verkleint naar 1024 pix


                        ik heb de foto beetje gecropped, oplichtingen in gezicht ietsie meer opgelicht
                        de foto zo recht mogelijk getrokken want alles was daar schots en scheef, rechter kreeg ik hm niet en met perspectief kon ik niet verder want dan zou manliefs neus helemaal nee die wil je niet vervormd hebben natuurlijk
                        en omgezet naar sepia ipv zwart wittig, zodat het iets zachter kijkt
                        De beste wijze van werken (workflow) is mijns inziens:
                        1 foto naar smaak bewerken
                        2 foto verkleinen naar gewenst formaat
                        3 na-verscherping uitvoeren (verkleinen geeft scherpteverlies)
                        4 uploaden naar parkeerplaats
                        5 plaatsen op BD

                        Door zelf de verkleining uit te voeren heb je een betere kwaliteitscontrole
                        dan wanneer je een derde partij met de foto laat werken.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: in de bunker....

                          ik heb idd ook zelf verkleind eerst in cs6 maar, schrok van de achteruitgang van kwaliteit, alle vorige keren is het prima gegaan via facebook doorlinken

                          ik nem je advies mee
                          Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                          Comment


                          • #14
                            Re: in de bunker....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            De beste wijze van werken (workflow) is mijns inziens:
                            1 foto naar smaak bewerken
                            2 foto verkleinen naar gewenst formaat
                            3 na-verscherping uitvoeren (verkleinen geeft scherpteverlies)
                            4 uploaden naar parkeerplaats
                            5 plaatsen op BD

                            Door zelf de verkleining uit te voeren heb je een betere kwaliteitscontrole
                            dan wanneer je een derde partij met de foto laat werken.
                            Yep ik doe het ook zo.
                            Ik heb recentelijk terug een tijdje met BDsizer gewerkt, maar doe het nu toch weer in PS waar je inderdaad alles zelf onder controle hebt.
                            Ik kan deze methode ook alleen maar aanraden.
                            Groetjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: in de bunker....

                              mooie foto,

                              zelf gebruik ik nog steeds BDSizer om te verkleinen
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X