Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste waarschuwing, geef hier!!! + Up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laatste waarschuwing, geef hier!!! + Up



    Update

    Last edited by Kaszi; 13 juni 2013, 19:21.

  • #2
    Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

    Fantastische weergave van hoe de mens de hond kan vermaken tot een harige speelbal.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

      heerlijke foto!
      Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

      Comment


      • #4
        Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

        Mooi
        Mooie DOF zowel in voorgrond als achtrgrond en goede scherpte op je onderwerp.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

          Ben het eens met voorgangers.

          Comment


          • #6
            Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

            Mooie foto, maar helaas, er zit een bruinzweem overheen. Zou moeten kunnen worden opgemerkt zijn Ze hebben namelijk witte haren en het balletje wordt dan echt oranje Ook het vlekje links van de honden zou ik wegwerken. Ook je handtekening frontaal in het midden kijkt niet prettig
            Last edited by Beelder; 13 juni 2013, 21:56.

            Comment


            • #7
              Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

              Mooie actiefoto, het vlekje zou ik wegwerken.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                En wat een decor waar ze in spelen...
                Heel mooi hoor !

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                  Mooie foto, maar helaas, er zit een bruinzweem overheen. Zou moeten kunnen worden opgemerkt zijn Ze hebben namelijk witte haren en het balletje wordt dan echt oranje Ook het vlekje links van de honden zou ik wegwerken. Ook je handtekening frontaal in het midden kijkt niet pretteg
                  Van die bruinzweem, daar is wel wat van aan, maar gezien TS grootste probleem met scherpstelling (zie vorige topics) is dit een hele vooruitgang.
                  We zijn hier tenslotte in beginnershoek, nietwaar.
                  fotosite

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                    Dank je voor de leuke reacties, en ja ik had problemen met de focus en het is me heel wat beter gelukt deze keer! Super blij natuurlijk. Bruinzweem vindt ik persoonlijk niet erg, als ik ze weghaal is de foto heel wat koeler en daar houd ik niet zo van. Heb graag warme foto's om naar te kijken (als je naar andere foto's van me kijkt valt je dat wel op) Is een persoonlijke 'touch' laten we zeggen. Trouwens leg een witte doek naast de honden en je gaat zien dat ze helemaal niet wit zien, maar gelig. De tandjes zijn ook bruin geel, maar dit hondje is bijna 12 dus die zijn euheum mooi verkleurd, ze is klaar om de superwhitening tandpasta's uit te proberen en te zien of ze echt werken.

                    Het vlekje ga ik weghalen, was me ook opgevallen en op andere foto's dan weer niet, denk dat het een stukje wegvliegend haar is dat nog niet in het bereik van de focus zit ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                      We zijn hier tenslotte in beginnershoek, nietwaar.
                      Volledig met je eens hoor Daarom dat ik het ook wilde laten weten natuurlijk Ik heb altijd respect voor het werk van een ander
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaszi Bekijk bericht
                      Trouwens leg een witte doek naast de honden en je gaat zien dat ze helemaal niet wit zien, maar gelig. De tandjes zijn ook bruin geel, maar dit hondje is bijna 12 dus die zijn euheum mooi verkleurd, ze is klaar om de superwhitening tandpasta's uit te proberen en te zien of ze echt werken.
                      Als je voor een proefstuk/thema/opdracht een foto ter beoordeling aanbiedt dat zal men altijd op kleurzweem u corrigeren. Daarom is beginnershoek juist de ideale post voor personen die eventueel overwegen een opleiding te gaan volgen. Leer ermee omgaan, want niemand zegt dat uw foto slecht is Zo hoort(bij benadering) uw kleur in de foto te zijn. Ga je uw foto afdrukken met kleurzweem krijg je een donkere foto, ook op canvas en zal een bedrijf altijd voordat zijn ga afdrukken correctie's uitvoeren Mijn bedoeling in beginnershoek is om zelf van andere meer deskundigen te kunnen leren en waar ikzelf wat kan bijdragen binnen mijn mogelijkheden aan de verbetering van foto's bij iemand Als je de link weg wil? Geef maar een gil Als ik iets niet weet, schrijf ik doorgaans ook niets, tenzij het een mooie foto naar mijn smaak is.
                      TS: Je foto is na correctie nog steeds warm van kleur
                      Last edited by Beelder; 13 juni 2013, 08:06.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                        een mooie opname, maar ga wel voor de uitvoering van Beelder.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                          Met of zonder bruinzweem, dit zou een prachtige geweest zijn voor mij, die zelfs een stapje hoger mocht, maar nu verprutst die handtekening de hele foto.
                          Jammer maar helaas.
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                            Beelder moet eerlijk bekennen dat ik je bewerking heel mooi vind. Ga dat ook eens proberen. Hoe doe je dat met een pipetje? Heb PSE 10 en LR 4.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laatste waarschuwing, geef hier!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaszi Bekijk bericht
                              Beelder moet eerlijk bekennen dat ik je bewerking heel mooi vind. Ga dat ook eens proberen. Hoe doe je dat met een pipetje? Heb PSE 10 en LR 4.
                              Het is zo simpel in PS-E.
                              Gewoon bij het histogram de 'auto'-knop en klaar zijn de twee kezen.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X