Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

extreem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • extreem

    Ik zal nog niet veel uitleg geven over deze foto, maar ik stel me de vraag of hij acceptabel is en jullie er iets in ziet. werd in tegenlicht genomen.

    1.


    2.update volgens richtlijnen Plaatwerker. Het werkt wel, maar ik deed wat foutief in mijn bewerkingen.

    Last edited by Loeky; 13 juni 2013, 05:59.

  • #2
    Re: extreem

    Een voorbijrijdende of stilstaande wagen, met nummerplaat 1-AFA-106, waarachter de zon schijnt.
    Ik weet niet welke uitleg er nog aan zit te komen, maar het is alleszins niet mijn ding, misschien dat anderen er meer in zien ?
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: extreem

      Oh, het beeld op zich is inderdaad weinig interessant, het gaat hier vooral om het spel met het licht en het zwaar donker gevaarte. Wel vind ik interessant in je opmerking dat je de nummerplaat kon lezen

      Comment


      • #4
        Re: extreem

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        ... Wel vind ik interessant in je opmerking dat je de nummerplaat kon lezen
        Met een foefeltje kan iedereen dat wel hoor. Ik ook. Zelf vind ik het licht
        mooier wanneer je volledig gebruik maakt van de ruimte in het histogram.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: extreem

          Ok val vanavond even kijken

          Comment


          • #6
            Re: extreem

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Met een foefeltje kan iedereen dat wel hoor. Ik ook. Zelf vind ik het licht
            mooier wanneer je volledig gebruik maakt van de ruimte in het histogram.
            Gewoon beetje met het scherm van mijn laptop kantelen was reeds voldoende..... of dit onder de noemer 'foefeltje' valt weet ik niet .
            Ik heb wel nog, al zeg ik het zelf, goede ogen, over liever een goed zicht.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: extreem

              Dit zegt me niet zo veel Loeky...Heb al veel knappere dingen van jou hier gezien.

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: extreem

                @ Brombeer : Het was even om te zien of zoiets kon zie je. Dat heel zwart gedoe met dat weinig licht. Ik vond het iets hebben maar was niet zeker omdat er toch zoveel zwart was.
                @ Plaatwerker : nou ik heb gekeken naar histogram maar is niet te doen om behoorlijk licht erdoor te krijgen. Beeld trekt dan op niets. Vind hem toch beter zo. Ook al spreekt het niet aan.

                Comment


                • #9
                  Re: extreem

                  't zal hier wel niemand verbazen zeker dat ik het een toffe foto vind...
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: extreem

                    Dank je wel noekelMi, toch iemand die er wat in ziet.

                    Ook mijn dank aan Plaatwerker. Dankzij je richtlijnen ben ik erin geslaagd de veranderingen te maken. Het lukt wel, met jou aanwijzingen.

                    Comment

                    Working...
                    X