Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdruk op canvas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afdruk op canvas

    Heb een foto gemaakt in het formaat 30 op 90. Heb de grootte bepaalt in photoshop en heb daar 3 foto's in gezet. Deze zou ik op een canvas willen plaatsen.
    Heb aan de randen genoeg speling voorzien om ze om de kader te plooien.
    Als ik deze wil afdrukken dan is er geen website die deze er volledig wil opzetten. Verlies buiten de kader ook een groot deel van de foto's.

    Iemand enig idee of dit op te lossen is??

    thnx

  • #2
    Re: afdruk op canvas

    Heb zonet een website gevonden waar ik zelf de maten kan ingeven. 44 op 156 of 32 op 120 past blijkbaar perfect. Kan er niet zo goed aan uit.

    Comment


    • #3
      Re: afdruk op canvas

      Vraagje, en welke site is het dan?

      Comment


      • #4
        Re: afdruk op canvas

        deze site heeft standaard 30x90 cm zou toch moeten gaan ?

        Sorry, de pagina die je zocht, hebben we helaas niet kunnen vinden. Ga terug naar de homepagina, bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op!

        Comment


        • #5
          Re: afdruk op canvas

          Probeer eens bij bij http://nl.pixum.be/poster-canvas/fotoposter
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: afdruk op canvas

            Had pixum al geprobeerd en lukte niet. Canvascompany werkt ook niet.

            Heb het formaat met picasa nog eens nagekeken en mijn afmetingen zijn zeker juist.

            tzal ne late vaderkesdag worden vrees ik

            Comment


            • #7
              Re: afdruk op canvas

              Als je een canvas met lat van 2cm wil op 30x90, zou je een bestandje van 35x95cm moeten doorsturen.
              Dus een 2,5cm rondom extra.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: afdruk op canvas

                Hallo ,
                ik ben bij de lokale fotograaf geweest waar je ook foto's op canvas kon laten zetten. Je moet wel oppassen met de kader(Je hebt er van 2 of 4cm dikte).
                Als je die van 4 neemt wordt je foto een beetje over de rand mee afgedrukt en zo verlies je toch niet echt iets. Ik heb dat laten doen met een foto van onze dochter en dat is gewoon heel goed geluk, alleen de maat was iets kleiner 60x40.
                en als ik niks aan de zijkant wou moest ik een witte rand voorzien zoals Paly al zei.

                Jean-Pierre

                Comment


                • #9
                  Re: afdruk op canvas

                  Ik maak mijn bestanden voor canvas zo aan:
                  -foto op de gewenste maat zetten
                  -ctrl A en ctrl C kopie maken dus
                  -foto met de gewenste cm vergroten
                  -gaussian blur toepassen
                  -ctrl V paste en zorgen dat de foto in het midden staat

                  De foto is nu precies de maat van het frame en de zijkanten hebben de kleur van de foto maar zonder echt beeld.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: afdruk op canvas

                    Oorspronkelijk geplaatst door playmaker Bekijk bericht
                    Heb een foto gemaakt in het formaat 30 op 90. Heb de grootte bepaalt in photoshop en heb daar 3 foto's in gezet. Deze zou ik op een canvas willen plaatsen.
                    Heb aan de randen genoeg speling voorzien om ze om de kader te plooien.
                    Als ik deze wil afdrukken dan is er geen website die deze er volledig wil opzetten. Verlies buiten de kader ook een groot deel van de foto's.

                    Iemand enig idee of dit op te lossen is??

                    thnx

                    Zie prijzen en formaten - panorama-serie

                    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

                    Comment


                    • #11
                      Re: afdruk op canvas

                      Heb de foto toegevoegd en hoe ze volgens de websites moet worden afgedrukt. Iemand nog enig idee??




                      Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 1024px.
                      Last edited by LesC; 13 juni 2013, 09:17.

                      Comment


                      • #12
                        Re: afdruk op canvas

                        dubbel

                        Comment


                        • #13
                          Re: afdruk op canvas

                          [QUOTE=playmaker;3897247]Heb de foto toegevoegd en hoe ze volgens de websites moet worden afgedrukt. Iemand nog enig idee??

                          Ik blijf deze site adviseren, je kan per 5 cm de breedte en hoogte aanpassen,
                          probeer eens te bestelen op 100x30 cm ??
                          Sorry, de pagina die je zocht, hebben we helaas niet kunnen vinden. Ga terug naar de homepagina, bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op!

                          Comment

                          Working...
                          X