Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koffer voor album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koffer voor album

    Hey

    Kan er iemand mij een fotograaf/winkel/groothandelaar aanbevelen waar ik koffers kan kopen om fotoalbums in op te bergen??

    De meeste winkels vragen uw btwnummer maar die heb ik niet

    Could someone help me pleaaaaseee


    Alvast bedankt!!!

  • #2
    Re: koffer voor album

    goh zou ik niet weten.. Ken ook alleen maar dealers die ze met boek en al leveren, plus dat je er een btw-nr nodig hebt.
    Sorry anders antwoordde er helemaal niemand maar ik denk dat het ook niet gemakkelijk vinden is
    Of je moet een fotograaf aanklampen die wel een btw-nr heeft en dan op een of andere rare manier een boek besteld en dan een andere koffer die voor jouw boek past.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: koffer voor album

      De meest aanbieders die ik ken bieden enkel koffer met album....als je een btw nummer hebt.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: koffer voor album

        Oorspronkelijk geplaatst door illie Bekijk bericht
        Hey

        Kan er iemand mij een fotograaf/winkel/groothandelaar aanbevelen waar ik koffers kan kopen om fotoalbums in op te bergen??

        De meeste winkels vragen uw btwnummer maar die heb ik niet

        Could someone help me pleaaaaseee


        Alvast bedankt!!!
        Bij deze meneer kun je nieuwe koffers als particulier bestellen:

        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: koffer voor album

          Bedankt voor de moeite om iets te antwoorden!! Het is inderdaad moeilijk. Ik heb iemand gevonden in China die prachtige koffers aanbied, maar ik durf het niet, vertrouw het niet zo erg. ik heb in januari iets aangekocht via Engeland maar het komt vanuit china, en het ligt NOG altijd in zaventem bij de douane. En ze zeggen dat ik er nog voor moet betalen ook nog. Iets van 75 euro voor iets stoms en kleins

          Mercikes he

          Comment


          • #6
            Re: koffer voor album

            Hebben ze bij schleiper niet wat je nodig hebt? Daar haal ik het meeste van dit soort spul.
            Eventueel als het over langdurige opslag gaat of koffers voor vervoer kan je lichte flightcases laten maken op maat. Die kunnen ze ook maken in materiaal waar je je geen bult aan heft, maar het moet je ding zijn he.
            FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

            Comment


            • #7
              Re: koffer voor album

              Kijk eens op onze website. Misschien vindt je daar wel een koffer naar wens.

              Comment

              Working...
              X