Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

filmsccanner of diascanner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • filmsccanner of diascanner

    Er was me de vraag gesteld of de oude dia's van mijn vader te digitaliseren zijn.
    Het zijn er in de loop der jaren dat hij fotografie deed, enkele duizenden perfect gearchifeerd
    Nu ben ik dus op zoek naar een goeie scanner deze op harde schijf te zetten en daarmee mee te nemen voor de volgende generatie en toch nog toonbaar te maken.
    Kan iemand me iets aanraden in de vorm van huren van zo'n toestel want uiteindelijk is het maar tijdelijk( alle het zal een redelijk tijd in beslag nemen denk ik )

  • #2
    Re: filmsccanner of diascanner

    Hallo,
    Neem eens kontakt op met Foto Degreef ,Acht Eeuvenlaan 3 te Edegem Tel 03/4575745
    Die heeft 2 soorten te huur :
    Epson V700 en reflecta digitdia 5000 of 6000
    Te huur bij hem voor 50 euro per week
    Misschien iets minder als je gaat babbelen daar
    Succes
    Leo
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

    Comment


    • #3
      Re: filmsccanner of diascanner

      Oorspronkelijk geplaatst door Lanthon Bekijk bericht
      Hallo,
      Neem eens kontakt op met Foto Degreef ,Acht Eeuvenlaan 3 te Edegem Tel 03/4575745
      Die heeft 2 soorten te huur :
      Epson V700 en reflecta digitdia 5000 of 6000
      Te huur bij hem voor 50 euro per week
      Misschien iets minder als je gaat babbelen daar
      Succes
      Leo
      bedankt voor de gouden tip

      Comment


      • #4
        Re: filmsccanner of diascanner

        Hallo,

        Ik heb een transfermachine waarmee ik op maximale snelheid zowat 750dia's/uur scan. Die professionele transfermachine wordt helaas niet verhuurd. Ik wil wel uw dia's scannen zoals het archief, op USB-geheugenstick. Mooi in mapjes verdeeld met telkens de titel van op de sledes. U dient enkel uw dia nog te draaien. Spiegelen hoeft niet meer. Ook geen zwarte randen maar nauwkeurig uitgesneden. Eventuele kleurzweem wordt weggefilterd en zo naar een minimum herleid. Vanaf 1500 dia's nog slechts 0,14€/dia. Meer info op http://www.ecomoda-video.be/index.ph..._id=11&lang=NL

        Comment


        • #5
          Re: filmsccanner of diascanner

          Maak zelf een met je diaprojector. Een nieuwe lamp en in de lens fotograferen tegen de hoogste resolutie van jou toestel.

          Comment

          Working...
          X