Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand een idee voor een cadeautje ?(uit hong kong

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand een idee voor een cadeautje ?(uit hong kong

    Ik ben voor enkele meisjes een website aan 't onderhouden (na die gemaakt te hebben) die op wereldreis zijn en nu krijg ik de lastige vraag dat ik maar eens een lijstje moest doorgeven met enkele dingen die ik graag cadeau zou willen hebben vanuit hongkong ...maar ik weet niet wat eigenlijk, heeft iemand een idee voor rond 200 euro wat ik zou kunnen zeggen ?? Heeft er iemand een webadres van een winkel in hongkong met "normale prijzen" voor hongkong ...zodat ik eens kan neuzen wat ik kan hebben voor dat bedrag ?
    ik heb een 10D met een groothoek, gewone zoom, enkele primes en een grote zoom dus op lenzen gebied heb ik al wel alles dus ...iemand tips wat ik wel kan vragen ?

  • #2
    Adressen weet ik zo niet, Phillipe. Maar heb je al aan een batterygrip voor jou 10D gedacht? En een CF'ke is ook nooit weggegooid geld.

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Alles met electronica, fotografie en kleding(maatpak).

      Je kan het niet zo gek noemen en ze hebben het.

      Voor de prijzen... erg opletten of ze je niet duurder aanrekenen dan hier ken je prijzen dus heel goed van alle items van hier.

      Garantie =

      Comment


      • #4
        of doe zoals die jonge gast in de film "Sneakers"...al de anderen vragen superdure cadeau's en nooit meer belastingen enz...en die kerel wil gewoon het telefoonnummer van één van die moordgrieten daar aanwezig...

        Stef

        Comment


        • #5
          Fotomateriaal is in Hongkong even duur en zelfs soms duurder dan in Nederland.
          En als ze toch wat willen kopen dan wel in een zgn. taxfree shop! Die zijn er in de stad volop. In de Lonely Planet staan de adressen.
          Dag dag
          Vonne
          The only real failure is to give up trying!

          http://www.yvonnew.com
          http://www.vonne.web-log.nl
          and HFC forever!

          Comment

          Working...
          X