Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eye-Fi en Canon 5D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eye-Fi en Canon 5D

    Hoi

    Een aantal fora geven aan dat de combinatie van Canon 5D (Mark II) en Eye-fi pro X2 moet werken met een SD adaptor.

    Ik heb alle attributen liggen maar krijg het geheel niet aan de praat. Wel in een 5D Mark I, een 350D...

    Is er iemand die hier WEL succes mee had? Die me tips and tricks kan geven? Vriendelijke groet,
    Chris
    www.ofiser.be
    Testiclar canem est

  • #2
    Re: Eye-Fi en Canon 5D

    beste

    herkend je toestel zelf in het menu je eye fi kaartje of niet ,want in mijn menu staat het erbij dat ik eye fi kaartje heb zitten op de nikon d 90
    mocht het kaartje niet erkennen dan zal je het kaartje zelf moeten instellen ,via je menu in eye fi center .

    maar ik heb nog wel nooit gehoord dat er iemand en adapter gebruikt voor zijn eye fi kaartje ,je steekt normaal gewoon je kaartje in je toestel en je neemt foto
    en die moet dan via je eigen wi-fi netwerk thuis of onderweg de fotos uploaden naar je computer thuis of naar flickr of andere site die jij aangeeft .

    mijn kaartje gaat zelf ook gewoon in en fotograaf kennis en dat werkt met zijn nikon d 80 en nikon d7000
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Eye-Fi en Canon 5D

      op deze link zeggen ze met welke sd adapter je eye fi zeker zou moeten werken ,

      iets onder het midden staat welke naam adapter met kaartje werkt .

      grtz
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

      Comment


      • #4
        Re: Eye-Fi en Canon 5D

        Dat is een van de links die ik had gelezen, maar voor mij schijnt het totaal niet te werken. Ik kan de Eye-Fi soms formateren in de canon soms niet. Formateren op de PC en gebruiken in de 5D lukt niet ook niet met SD-format software

        In je eerste bericht gaf je melding van je Nikon... Nikon gebruikt SD, de 5D gebruikt enkel en alleen CF. Daarom ben ik verplicht een adaptor te gebruiken. Ik begrijp totaal niet waarom de D350 wel werkt met adaptor en eyefi en de 5D niet. Misschien is er iemand die een positief verhaal heeft uit eigen ervaring?
        www.ofiser.be
        Testiclar canem est

        Comment

        Working...
        X