Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thinking of mommy...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thinking of mommy...

    Mijn eerstgeborene mag de spits afbijten als eerste 'werkje' dat ik online plaats. Feedback altijd welkom, anders leren we niets...

    Info: iso 100-55mm-f/5,6-1/125s (geen flash)
    Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM






    bewerkt door beelder
    Last edited by bartcornelissens; 5 juli 2013, 10:41.
    "There are two people in every photograph: the photographer and the viewer" - Ansel Adams

  • #2
    Re: Thinking of mommy...

    Oorspronkelijk geplaatst door bartcornelissens Bekijk bericht
    ........ Feedback altijd welkom, anders leren we niets...
    Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
    - Camera Model
    - Lens
    - Sluitertijd
    - Diafragma
    - ISO waarde
    - Belichtingscompensatie

    De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Thinking of mommy...

      Mooi kind, maar zou waarschijnlijk nog wat mooier zijn mocht de toning iets
      minder doods uitzien.

      Comment


      • #4
        Re: Thinking of mommy...

        Hoi Bouk,

        Was ik van plan, maar om één of andere reden smijt PS al mijn EXIF-informatie weg. Geef ik dan gewoon de informatie van de originele foto mee? In PS enkel sepia + oud effect op de foto gezet.

        Groeten,
        Bart
        "There are two people in every photograph: the photographer and the viewer" - Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Thinking of mommy...

          Doudeke,

          Snap wat je bedoelt. Zelf vind ik de toning wel iets hebben, maar dat is iets dat ik toekomstgericht wat zal moeten leren inschatten...

          Kan je me zeggen wat voor toning je zou meegeven? Meer kleur, zwart minder uitgesproken, sepia minder...?

          Groeten,
          Bart
          Last edited by bartcornelissens; 9 juni 2013, 07:36.
          "There are two people in every photograph: the photographer and the viewer" - Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Thinking of mommy...

            Ik denk voor kleine kinderen soft is goed maar gewoon natuur kleur. Hier lijkt ie inderdaad wat ziek. Geelzucht was mijn eerste gedachte.
            Wil je echt een andere zicht, kies dan voor zw (met of zonder ruis) omdat je dan nadruk legt op expressie en houding.
            Verder vind ik de foto op zich erg mooi. Kleur minder.

            Comment


            • #7
              Re: Thinking of mommy...

              Loeky,

              Heb er een z/w versie bijgezet, laat eens weten of je deze beter vindt?! Exif-info staat er intussen ook bij vermeld...

              Groeten,
              Bart
              "There are two people in every photograph: the photographer and the viewer" - Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Thinking of mommy...

                Wat vinden jullie van versie 3 (bewerkt door beelder)? Is dit waar ik naartoe moet qua tonen en contrast? Ik probeer het komend weekend alvast zelf uit, update volgt...
                "There are two people in every photograph: the photographer and the viewer" - Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Thinking of mommy...

                  Oorspronkelijk geplaatst door bartcornelissens Bekijk bericht
                  Wat vinden jullie van versie 3 (bewerkt door beelder)? Is dit waar ik naartoe moet qua tonen en contrast? Ik probeer het komend weekend alvast zelf uit, update volgt...
                  Die komt er voor mij het beste uit
                  mvg Bruno D.G.
                  Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thinking of mommy...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                    Die komt er voor mij het beste uit
                    ja hoor


                    ik zou die versie zeker en vast uit proberen
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment

                    Working...
                    X