Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding powershot S1 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding powershot S1 IS

    Hallo Beste,

    Ik ga maar eens mijn vraag herhalen voor de nederlandstalige handleiding van de canon powershot S1IS (in pdf formaat). Wie kan mij hier aan helpen?

    Alvast bedankt,

    Groetjes,

    Rudy
    Canon S1Is ---> Panasonic FZ50

  • #2
    Ik heb intresse om dit toestel te gaan kopen in Nederland, ik veronderstel dat er dan een Nederlandstalige handleiding bijzit niet?
    Maar eerst nog een vraagje, ben je tevreden over het toestel?
    Minpuntjes?

    Ik weet wel niet hoe ik dat allemaal in pdf moet zetten maar als het te doen is wil ik het dan wel voor je regelen.
    Fujifilm Finepix F31fd

    Comment


    • #3
      Hoi Twido,

      Ben voor zover ik het toestel ak ken zeer tevreden. Had vroeger zo eentje van den aldi en ik merk zeer goed het verschil, ook al is het maar 3,2 megapixel. op volgende site kun je wat foto's bekijken:
      http://rudy-de-kesel.fotopic.net

      groetjes,

      Rudy
      Canon S1Is ---> Panasonic FZ50

      Comment


      • #4
        Ik heb hem net besteld sé, normaal zal ik die binnen een week of 2 wel aankrijgen. Dus ge hoort nog van mij.
        Ik kan je dan wel eens de handleiding kopieren als ge niet te ver hier van daan woont
        Fujifilm Finepix F31fd

        Comment


        • #5
          hoi Twido,

          Alvast bedankt. Ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in Waarschoot, dat is tussen Gent en Eeklo.

          Ik hoor nog van je

          rudy.de.kesel@pandora.be

          Groetjes
          Canon S1Is ---> Panasonic FZ50

          Comment


          • #6
            Hoi, terug ik hier,

            Zie net in je info dat je van Beringen bent. Is wel een beetje ver, maar we zien wel hé.

            Groetjes
            Canon S1Is ---> Panasonic FZ50

            Comment


            • #7
              hey Twido,

              ik ben zelf ook op zoek naar een nederlandstalige handleiding, aangezien je in beringen woont, ik werk in leopoldsburg, zou het mogelijk zijn om de handleiding te kunnen verkrijgen?

              mvg kurt
              cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

              Comment


              • #8
                Heb de nederlandstalige handleiding vastgekregen in pdf formaat , moest ik er iemand plezier kunnen mee doen , stuur maar een mailtje.
                ***Ne kodak en ne zak...***

                Comment


                • #9
                  Ik zou de nederlandstalige handleiding ook erg graag ontvangen.
                  Mijn email adres is f.dorr op chello.nl apestaartje nog even toevoegen maar ik krijg al genoeg spam dus ik zet zo min mogelijk m'n adres ergens neer

                  Alvast bedankt, overgens leuk forum, ik zocht een nederlandse variant hiervaan maar nergens kunnen vinden, denk dat ik maar blijf hangen tussen de belgen dan

                  Comment


                  • #10
                    Er bestaat wel een Nederlandse variant hoor: www.dutchphotozone.nl...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Twido
                      Ik heb intresse om dit toestel te gaan kopen in Nederland, ik veronderstel dat er dan een Nederlandstalige handleiding bijzit niet?
                      Niet noodzakelijk. Ik heb heb hem ook in Nederland gekocht. Met duitse handleiding.

                      Vandaar dat ik net een mailtje gestuurd heb aan ikkenie.
                      Ikkenie: het zou heel mooi zijn als je me kan helpen.

                      Comment


                      • #12


                        Bij deze is hier de handleiding te vinden. Ik heb nog wel een paar gig traffic om te trekken dus wees niet bang dat de handleiding eraf gegooid word. Mocht de link niet goed werken dan kan je via deze link: http://www.weescreatief.nl even doorklikken naar downloads->various et voila

                        Er staan ook wat pagina's bij die niet in de PDF staan, hopelijk voelt iemand zich geroepen die alsnog te scannen....

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt, zal dat eens direct downloaden zie.


                          greetz
                          My Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jasper
                            Originally posted by Twido
                            Ik heb intresse om dit toestel te gaan kopen in Nederland, ik veronderstel dat er dan een Nederlandstalige handleiding bijzit niet?
                            Niet noodzakelijk. Ik heb heb hem ook in Nederland gekocht. Met duitse handleiding.

                            Vandaar dat ik net een mailtje gestuurd heb aan ikkenie.
                            Ikkenie: het zou heel mooi zijn als je me kan helpen.
                            @Jasper : check your mailbox's ....
                            ***Ne kodak en ne zak...***

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ikkenie
                              Heb de nederlandstalige handleiding vastgekregen in pdf formaat , moest ik er iemand plezier kunnen mee doen , stuur maar een mailtje.
                              Hey ikkenie...

                              Kan je die nederlandse handleiding ook naar mij doorsturen?
                              Mijn duits is alles behalve...

                              Comment

                              Working...
                              X