Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauw Zeelands blauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blauw Zeelands blauw


    Iso 400-38mm-F/14-1/400s

    Last edited by bommasien; 8 juni 2013, 16:02.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Blauw Zeelands blauw

    1 van je betere Sien.
    alleen nog effe die censorvlekken wegtoveren.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Blauw Zeelands blauw

      Klein beetje naar rechts kantelen, vlekje verwijderen en niet meer aankomen Sien.

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Blauw Zeelands blauw

        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
        Klein beetje naar rechts kantelen, vlekje verwijderen en niet meer aankomen Sien.

        Groetjes
        Marc

        Helemaal mee eens.
        Mooie foto Sien!
        Heb nog zoveel te leren :)

        Comment


        • #5
          Re: Blauw Zeelands blauw

          Korte aanvulling op wat al is geschreven. Als je in je voorgrond met 'beeldvullende' driehoek werkt, dan vol laten doorlopen en niet te abrupt afsnijden of bepalen in je zoeker. Ik bedoel dus, de drie linkse stenen er wat voller op, of ze weg laten. Kwestie van kantelen, verplaatsen of draaien van de camera Blijft ook uw smaak natuurlijk

          Comment


          • #6
            Re: Blauw Zeelands blauw

            Dank voor de gunstige reacties, ik had nooit eerder te maken met sensorvlekjes, nu deed ik ze weg in photoshop, ik transporteerde de foto naar picassaweb en de vlekjes staan er weer Hoe pak ik dit het best aan?
            Last edited by bommasien; 8 juni 2013, 11:49.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Blauw Zeelands blauw

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Dank voor de gunstige reacties, ik had nooit eerder te maken met sensorvlekjes, nu deed ik ze weg in photoshop, ik transporteerde de foto naar picassaweb en de vlekjes staan er weer Hoe pak ik dit het best aan?
              Opslaan voor transporteren Zou het anders niet weten.
              Het moment dat je sensorvlekken hebt, spiegel omhoog en schoonmaken. Gebruik ruimte/studio/kantoor waar zoweinig mogelijk tocht doorheen komt(sluit deuren). Houdt de opening naar beneden gericht. Heb je niet het materiaal, even langs de fotozaak en voor 35 euro is hij meestal wel schoongemaakt. Sommigen vragen 50 euro Een tip voor het verwisselen van lenzen op locatie: Camera naar beneden en blaasbalgje meenemen om ook de lens even schoon te blazen aan de sluitingszijde. Voorkomen is vaak beter dan? https://www.youtube.com/watch?v=Y_1hrzvBX5c
              Last edited by Beelder; 8 juni 2013, 14:58.

              Comment


              • #8
                Re: Blauw Zeelands blauw

                Een mooie na rechtzetten Sien. Ben het wel eens met die sensorvlekken en die halve rotsen, maar daar is makkelijk een mouw aan te passen.

                PS Wat betreft je sensor : bij A & C in Mariakerke (Gent) worden er elk jaar Nikondagen en Canondagen gehouden, waar je na het invullen van een afspraak via hun site je sensor GRATIS kan laten reinigen. Misschien zijn er in jouw buurt ook wel fotozaken die iets dergelijks doen. Het zou me verwonderen dat het enkel bij A & C te Mariakerke is. Terwijl je wat rondneust in de winkel wordt je sensor voorbeeldig GRATIS gereinigd.
                Ofwel kijken ze bij de inschrijving in hun bestand of je daar wel klant bent... dat zou ook kunnen.

                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Blauw Zeelands blauw

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Een mooie na rechtzetten Sien. Ben het wel eens met die sensorvlekken en die halve rotsen, maar daar is makkelijk een mouw aan te passen.

                  PS Wat betreft je sensor : bij A & C in Mariakerke (Gent) worden er elk jaar Nikondagen en Canondagen gehouden, waar je na het invullen van een afspraak via hun site je sensor GRATIS kan laten reinigen. Misschien zijn er in jouw buurt ook wel fotozaken die iets dergelijks doen. Het zou me verwonderen dat het enkel bij A & C te Mariakerke is. Terwijl je wat rondneust in de winkel wordt je sensor voorbeeldig GRATIS gereinigd.
                  Ofwel kijken ze bij de inschrijving in hun bestand of je daar wel klant bent... dat zou ook kunnen.

                  Groetjes
                  Ik ga dit zeker in het oog houden, maar (hoop) dat het een druppeltje is geweest want niet elke foto heeft dit! dank
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blauw Zeelands blauw

                    In de update had je alleen de voorgrond moeten oplichten Nu is ook de lucht helaas mee opgelicht. Dat bedoelde ik met je voorgrond

                    Comment

                    Working...
                    X