Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met BD Sizer 3.0

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met BD Sizer 3.0

    Wie helpt mij,
    Het lukt mij namelijk niet om meerdere foto's te verkleinen, wanneer ik een groep foto's load dan verkleint hij alleen de eerste foto, en de andere zijn niet te zien.
    Last edited by tourleader; 7 juni 2013, 16:44.

  • #2
    Re: Probleem met BD Sizer 3.0

    Ik weet niet beter of je kunt maar één foto tegelijkertijd in BD-sizer verkleinen. Ben benieuwd of dat ook zo daadwerkelijk is Ik gebruik voor meerdere foto's 'fast image resizer' en even googlen om gratis te downloaden.

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met BD Sizer 3.0

      Kijk eens onderaan op BD sizer... waar die "gele fotokes in rij" staan.. daar heb je een leeg vak, klik op je rechtermuisknop, dan verschijnt er add, delete...foto's.... zo kan je verschillende foto's per één of in groep toevoegen.... dan je map kiezen waarin je ze terecht wil zien komen en dan klikken op "apply in batch"
      Zo moet het lukken

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met BD Sizer 3.0

        In BD Sizer 3.3.3. kun je linksboven bij 'Load Photo('s)' meerdere foto's tegelijk 'laden' en tegelijk laten bewerken/verkleinen.
        Groet
        Rinus

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met BD Sizer 3.0

          Oorspronkelijk geplaatst door @Jan Bekijk bericht
          Kijk eens onderaan op BD sizer... waar die "gele fotokes in rij" staan.. daar heb je een leeg vak, klik op je rechtermuisknop, dan verschijnt er add, delete...foto's.... zo kan je verschillende foto's per één of in groep toevoegen.... dan je map kiezen waarin je ze terecht wil zien komen en dan klikken op "apply in batch"
          Zo moet het lukken
          Jammer maar ik zie geen gele fotokes in rij staan en ook geen leeg vlak

          Comment

          Working...
          X