Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toestel

    Was even aan het spelen met de nikon d 200 en vindt wel hoe je een eigen WB kan maken ,maar wat te doen als die WB nog niet goed is
    en die is opgeslagen in je toestel ,nu ik zou de foute WB willen wegdoen maar kan het nergens terug vinden in mijn handleiding .

    Want strakjes staan er zoveel in van het proberen en weet ik niet meer welke de juiste is die ik wil gebruiken op het ogenblik van het maken terplaatsen van de WB.

    kan me aub helpen ,en alvast op voorhand bedankt voor alle info van iedereen .

    Met vriendelijke groeten ,
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toest

    Ik zou zeggen, gewoon een oude overschrijven?
    http://www.catchlight.be
    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

    Comment


    • #3
      Re: eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toest

      Ik zou zeggen, zet dat op auto en doe dat achteraf.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toest

        Volgens mij sla je alleen de laatste op.
        Bij de NIKON D5200 is het menu als volgt: Bij WB staat er als laatste in het menu 'PRE'. Daar kan je kiezen: ofwel Measure (nieuwe meting), ofwel Use photo (laatste meting gebruiken). Als je Measure kiest, vraagt hij om je vorige te overschrijven.

        Comment


        • #5
          Re: eigen WB gemaakt op nikon d 200 en foute WB verwijderen uit geheugen van je toest

          Volgens mij kan je er geen wissen maar je kan uiteraard wel d-1 tot d-4 overschrijven met wat in d-0 zit.
          Als je een nieuwe maakt wordt deze in d-0 steeds overschreven.
          Je kan ook comments toevoegen aan uw custom WB's. Dan weet je welk eentje voor wat dient.

          Comment

          Working...
          X