Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werken of wonen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werken of wonen

    Deze foto is genomen aan de vaart Mechelen Leuven en ik weet niet of dit nu nog steeds een fabriek is.

    _DSC5890.jpg by georgesvdb, on Flickr
    Nikon D5000
    25 mm
    1/500 by f/9
    ISO 200
    Hierbij een 3de update welke meer gecropt is. Ik heb niet het gevoel dat het een verbetering is. Wat is jullie mening?
    http://www.flickr.com/photos/96327096@N05/9030536723/
    Last edited by georgesvdb; 18 juni 2013, 10:28. Reden: derde update achter link geplaatst. niet zo goed
    Groeten
    Georges

  • #2
    Re: Werken of wonen

    mooie weerspiegeling.
    voor de rest niets zo,n aantrekkelijk plaatje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Werken of wonen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      mooie weerspiegeling.
      voor de rest niets zo,n aantrekkelijk plaatje.
      grt,bouk.
      Een gebouw als dit sprak me gewoon aan omdat het statisch gerenoveerd lijkt te zijn. Ik wou dit vastleggen omdat ik me steeds afvraag of dit nog een fabriek is, en op die plaats had ik inderdaad een knappe weerspiegeling. Ik heb nog foto's van de omgeving en dan is dit gebouw wel het mooiste.
      mvg
      Georges
      Groeten
      Georges

      Comment


      • #4
        Re: Werken of wonen

        Ik vind de kleuren wel mooi in de foto alsook de reflctie.

        Alleen zou ik wel het vliegtuig (of is het een vlekje?) wegwerken rechts in het midden.
        http://www.yonaweb.be/passero
        Flickr Photostream

        Comment


        • #5
          Re: Werken of wonen

          Je hebt een paar sensorvlekjes en links overgebleven klein stukje groen wegnemen. Vliegtuig werd al opgemerkt. Verder niets aan doen. Is goed zoals hij is. (althans voor mij.)

          Comment


          • #6
            Re: Werken of wonen

            Vlekjes en vliegtuig weggewerkt.
            Beankt voor de reacties
            mvg
            Georges
            Groeten
            Georges

            Comment


            • #7
              Re: Werken of wonen

              Het zou ook niet mijn favoriete fotolocatie zijn, maar voor de rest valt er weinig aan op te merken.
              Of.... het zouden de scheve verticale lijnen moeten zijn.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Werken of wonen

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Het zou ook niet mijn favoriete fotolocatie zijn, maar voor de rest valt er weinig aan op te merken.
                Of.... het zouden de scheve verticale lijnen moeten zijn.
                Groeten,
                Johan
                Inderdaad Johan, het stond een beetje scheef, niet goed nagekeken . Heb ik nu rechtgezet. Bedankt voor de opmerking
                mvg
                Georges
                Groeten
                Georges

                Comment


                • #9
                  Re: Werken of wonen

                  Bedankt voor de update.
                  Misschien is het handig om de verschillende stadia van een foto te laten staan,(of een link) zodat iedereen kan zien wat er gebeurt is.
                  Dit was een behoorlijk evident geval, maar als je tips krijgt over kleur of helderheid bijvoorbeeld, gaat smaak ook nog een grote rol spelen.
                  Groeten,
                  Johan
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Werken of wonen

                    vind het een mooi gebouw maar ik zou onderaan een stuk wegcroppen zodat nog net de weerspiegeling van het gebouw helemaal zichtbaar blijft maar de weerspiegeling van de boomkruin links gedeeltelijk wegvalt. Dan wordt de foto veel evenwichtiger naar mijn aanvoelen.
                    Wat je vraag over wonen of werken betreft zie ik linksboven een balustrade dus denk ik dat minstens een deel bewoond zal zijn, of het moest het directieterras zijn :-)
                    Last edited by Lazy Charles; 11 juni 2013, 19:44. Reden: typefout weghalen
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Werken of wonen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                      vind het een mooi gebouw maar ik zou onderaan een stuk wegcroppen zodat nog net de weerspiegeling van het gebouw helemaal zichtbaar blijft maar de weerspiegeling van de boomkruin links gedeeltelijk wegvalt. Dan wordt de foto veel evenwichtiger naar mijn aanvoelen.
                      Wat je vraag over wonen of werken betreft zie ik linksboven een balustrade dus denk ik dat minstens een deel bewoond zal zijn, of het moest het directieterras zijn :-)
                      Update geplaatst
                      Groeten
                      Georges

                      Comment


                      • #12
                        Re: Werken of wonen

                        Voor mij mocht je bij, ik zal maar zeggen eerste want er zijn er reeds weggehaald meen ik hier te lezen, deze blijven die hier nu eerst staat.
                        Ik zou zeker niet gaan croppen, je hebt nu een mooie weerspiegeling met boom en al, waarom zou je die dan gaan doorsnijden zoals bij de up .
                        Het is niet omdat je een voorstel krijgt, je dit direct moet uitvoeren en plaatsen hé. Als het je niet aanstaat, dan doe je het gewoon niet.
                        Mooie kleuren en heel scherp.
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Werken of wonen

                          blijf bij de eerste.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X