Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verstopt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verstopt

    maar toch gezien.



    Nikon Coolpix P 7700- f 4 - 1/1250 s - iso 80 - 37 mm.

    2.

    Last edited by Loeky; 7 juni 2013, 08:15.

  • #2
    Re: verstopt

    Ik weet het niet zeker, maar heel zeker. Zij zit daar te genieten op haar
    balkon, achter een cementen haag tussen haar en de wereld. Mooi.

    Comment


    • #3
      Re: verstopt

      Staat er mooi op Loeky Misschien doet het zonnetje wel deugd qua genieten maar denk dat de "sloor" aan het blokken is.
      Ik weet het niet Loeky, maar vraag me een beetje af, is een idee en heb het zelf niet geprobeerd, of je niet zou knippen tot net onder de bloembakken ?
      Maar zoals gezegd...is maar een idee. Mogelijks zien andere mensen dit totaal anders.

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: verstopt

        Marc, Toen ik de foto aan het bijsnijden was vroeg ik me hetzelfde af. Zelfs uitgeprobeerd, maar wat me toen stoorde was dat je niet meer kon uitmaken of het een hoog balkon was of een laagstaande hek was.
        Hier heb ik serieus mogen zoemen. Eigenlijk viel ze helemaal niet op. Alleen werd ik aangetrokken door een kleur dat er niet hoorde. Toen zag ik ze tussen de ballustrade.
        Maar ik zal straks of vanavond een update plaatsen. Misschien is het wel goed om beide versies eens te vergelijken.

        Althans bedankt Doudeke en Brombeer voor het schrijven.

        Comment


        • #5
          Re: verstopt

          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          ....... maar vraag me een beetje af, is een idee en heb het zelf niet geprobeerd, of je niet zou knippen tot net onder de bloembakken ?
          ook mijn gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: verstopt

            Het is gebeurd.

            Comment


            • #7
              Re: verstopt

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Het is gebeurd.
              moor mij beter zo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: verstopt

                Allez, tegen de stroom in dan maar:

                Ik zou allereerst gaan rechtzetten op de twee muurranden.
                En dan niet gaan croppen hoor. Zo heb je een strak plaatje waarin een
                verrassing zit verborgen als je denkt 'Is dat nu alles'.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: verstopt

                  Kijk Loeky, dit is nou één van de weinige keren dat ik me niet aansluit bij Plaatwerker zijn visie. Niet dat ik zijn drijfveer niet begrijp maar...heb een andere mening.
                  Waarom heb ik de huidige uitsnede voorgesteld. Gewoon omdat, naar mijn bescheiden mening, het zwarte gat boven de bloembakken weinig waarde toevoegt aan de foto.
                  Voor mij zit zowiezo de verrassing tussen de spijlen en vind ik de up beter.
                  Maar...met respect voor alle meningen...kunnen er misschien nog andere volgen...wie weet
                  De eindbeslissing ligt bij de fotograaf.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: verstopt

                    Leuke foto hoor, maar helt een beetje achterover wat eignlijk niet zo storend is. Ik zou wel croppen, maar niet de bovenzijde, maar de onderzijde. Ik schrijf dit zeker niet om tegendraads te zijn, want bovenstaande visies respecteer ik heel erg.
                    Beeldend hoeft je de onderkant van een balkon niet te laten zien om duidelijk te maken dat het een balkon is De bovenkant is veel karakteristieker omdat je de doorloop van de deursponning laat zien die je ingang geeft tot het balkon.

                    Zo zie je maar, vele meningen, maar wat is nu het beste voor de fotograaf? Dit bepaal jij uiteindelijk

                    Comment


                    • #11
                      Re: verstopt

                      Voor mij de eerste en zo laten. Niets rechtzetten want het ene gaat naar links over en het andere naar rechts. Kan niet anders met een oud gebouw.
                      En ze zit daar goed tussen te werken.

                      Gr, Daniel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: verstopt

                        Aan allen dank voor jullie uiteenzetting. Ik heb alle voorstellen uitgeprobeerd en laat het nu voorlopig rusten. Nadien kijk ik opnieuw datgene dat me op het moment zal trekken wordt het dan.

                        Comment

                        Working...
                        X