Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Flitser 430ii Cashback.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Flitser 430ii Cashback.

    Hallo iedereen,

    graag zou ik mij een Canon 430ii Flitser kopen.

    Nu is daar nog een cashback lopende op tot juli.

    In de voorwaarden van Canon staat echter : Deze actie is niet geldig voor aankopen gedaan via internet.

    Heeft toevallig iemand dit toch al geprobeerd om de cashback te verkrijgen na zijn internetaankoop?

    Mvg
    Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen :)

  • #2
    Re: Canon Flitser 430ii Cashback.

    Misschien heeft het iets te maken met het feit dat die cashback-acties verschillen van land tot land. Een internetwinkel is niet zo aan een land gebonden???
    Op de aanvraag moet je het land invullen. Dan krijg je een lijst van alle winkels van dat land, waaruit je jouw winkel moet aanduiden.
    Ik zeg wel duidelijk "misschien", want ik weet het niet.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Flitser 430ii Cashback.

      Op de website waar ik hem wil bestellen (CameraNu.nl) staat er zelfs bij dat er een cashback op is
      Maarja, ik woon in België en heb de flitser gekocht in NL.. Zal misschien niet pakken dan
      Canon EOS 550D + Canon EF-S 18-55 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon RC6 + Benro A650FBH2 + nog wat UV filters en zonnekappen :)

      Comment


      • #4
        Re: Canon Flitser 430ii Cashback.

        Ik heb vandaag een Canon 7D gekocht er is een Cashback op van 100 euro de winkelier zegt das geen probleem en op papier zeggen ze je moet wonen in Europees land dus België is dat maar een heuvel ik zet er mijn bank rek nr op en aanvaard da niet dat van België is te lang dus ikke wel een probleem hopelijk lossen ze het op heb een mail gestuurd afwachten nu verleden jaar heb ik een 70/200 gekocht en dat was gewoon formulier invullen en opsturen en heb het gekregen
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Re: Canon Flitser 430ii Cashback.

          ik heb tijdens de cashback de 600 EX-RT gekocht en een week later de 7d, allebei gewoon besteld bij konijnenberg en nadien gewoon zoals het beschreven wordt, de beide cashbacks aangevraagd.

          beide ook correct op de rekening gekregen
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment

          Working...
          X