Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the holy buttons@kamikaze Mechelen2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • the holy buttons@kamikaze Mechelen2


  • #2
    Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

    Lichtbalans zit niet echt goed denk ik. Daarnaast is ie wat aan de donkere kant

    Comment


    • #3
      Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

      Lichtbalans en zo zijn in een handomdraai te corrigeren, maar het belangrijkste is: deze foto hééft al veel meer dan de andere! Knappe compositie, veel actie, kortom: een rockshot. Ik hoop dat je zelf het verschil ziet... Ik zou er van boven nog wat afdoen, misschien.

      Comment


      • #4
        Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

        Oorspronkelijk geplaatst door epson777 Bekijk bericht
        Lichtbalans zit niet echt goed denk ik. Daarnaast is ie wat aan de donkere kant
        De concertzaal waar dit getrokken is, is een redelijk nieuwe zaal van de stad Mechelen en ik denk dat een goede licht installatie er niet meer afkon. Wat maakt dat het midden van het podium bijna niet verlicht wordt, met andere woorden de zanger staat zowat in het donker. Ik kies er dan ook vaak voor om wat donker is donker te laten enerzijds omwille van ruis en anderzijds omdat het ook donker was.

        Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
        Lichtbalans en zo zijn in een handomdraai te corrigeren, maar het belangrijkste is: deze foto hééft al veel meer dan de andere! Knappe compositie, veel actie, kortom: een rockshot. Ik hoop dat je zelf het verschil ziet... Ik zou er van boven nog wat afdoen, misschien.
        Ik vind de lichtbalans in deze niet zo makkelijk te corrigeren, mijn skills met PS moeten ook nog bijgeschaafd worden. In deze foto is het vooral door zowel blauw als rood licht dat ik er geen goed resultaat uit kreeg en dan kies ik er soms voor om het gewoon 'as shot' te laten omdat je het echt ook zo zag, de andere optie is dan vaak naar zwart-wit gaan
        Deze foto heeft idd meer actie in zich en de herhaling in de achtergrond die hem voor mij sterk maakt, die andere is een ingetogen moment waar geen actie van het podium spat maar is het daarom een slechte foto?

        Comment


        • #5
          Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          ...die andere is een ingetogen moment waar geen actie van het podium spat maar is het daarom een slechte foto?
          Die andere is geen slechte, gewoon een oersaaie, nikszeggende foto die dus hier niet hoort.

          Comment


          • #6
            Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

            De 'herhaling' vind ik wel leuk, maar t aflopend podium niet. Kleuren zijn ook niet alles, maar dat heb je zelf niet in de hand bij n optreden natuurlijk.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

              mooie kleuren en knap hoe die gasten zich staande weten te houden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

                Die herhaling vind ik ook wel leuk.

                Gr.
                Hans

                Comment


                • #9
                  Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

                  Ik moet eerlijk bekennen, ik hou ook niet zo veel van 'Dutch Angles', maar bij deze foto, mede door de houding van de artiesten, stoort het mij hier minder.

                  Het valt in deze foto wel op hoe moeilijk de belichting daar wel is. Misschien voor de mensen die voor de muziek en de artiesten komen minder erg, maar voor de fotograaf een hele uitdaging neem ik aan.
                  Mvg,
                  Rudy Mas
                  Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: the holy buttons@kamikaze Mechelen2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                    Ik moet eerlijk bekennen, ik hou ook niet zo veel van 'Dutch Angles', maar bij deze foto, mede door de houding van de artiesten, stoort het mij hier minder.

                    Het valt in deze foto wel op hoe moeilijk de belichting daar wel is. Misschien voor de mensen die voor de muziek en de artiesten komen minder erg, maar voor de fotograaf een hele uitdaging neem ik aan.
                    't is daar idd altijd al moeilijk geweest, gisteren was er eindelijk ook neutraal en frontaal licht wat een volle stop opleverde, een plezier.

                    Comment

                    Working...
                    X