Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

familie pluis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • familie pluis


  • #2
    Re: familie pluis

    Mooie foto met een knappe bijpassende BG (heeft ook zijn beste tijd gehad zoals de pluizen )
    PS : wat is met je naam gebeurd, de LS heeft zo'n grote afstand genomen Of heeft dit een bedoeling ?
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: familie pluis

      Scherpte en kleuren zitten voor mij goed en het idee is leuk! Had de achtergrond liever wat waziger gezien en iets meer ruimte aan de bovenzijde. De muur wordt daar wat zwarter zie ik precies, kan dat?

      Comment


      • #4
        Re: familie pluis

        Oorspronkelijk geplaatst door denhermans Bekijk bericht
        Scherpte en kleuren zitten voor mij goed en het idee is leuk! Had de achtergrond liever wat waziger gezien en iets meer ruimte aan de bovenzijde. De muur wordt daar wat zwarter zie ik precies, kan dat?
        Dat klopt inderdaad.
        Bedankt voor de commentaren.
        Gil

        Comment


        • #5
          Re: familie pluis

          K vind hem erg speciaal. De foto straalt iets treurigs uit, maar daarom zeker niet minder mooi.
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: familie pluis

            Er zit inderdaad een emotie in de foto, volgens mij had iets meer zwart en dus ook wat ruimte aan de bovenzijde dat gevoel nog versterkt!

            Comment


            • #7
              Re: familie pluis

              Geslaagd groepsportret, maar hier en daar is er iets niet pluis!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: familie pluis

                Simpel onderwerp mooi getoond.

                Groeten,
                Eric

                Comment

                Working...
                X