Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

    Voor de jeugd vanaf 16 jaar, omgeving Brugge:

    Villa Bota Video Crew zoekt jong vers bloed met een voorliefde voor VIDEO!
    Is je camera onlosmakelijk verbonden met je hand, maar nog geen idee hoe je met een montageprogramma aan de slag gaat?
    Video Camp is gericht op beginnende videoliefhebbers en –makers, met of zonder basiservaring (16+).
    Deelname is gratis maar de plaatsen zijn beperkt en dus rekenen we op je engagement voor de hele week!

    Zie VIDEOCAMP
    Last edited by Skitch; 4 juni 2013, 23:21.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: [VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

    Een goed initiatief dat Video liefhebbers voordelig ervaring kunnen op doen.
    Ik lees niet dat het kamp uitsluitend voor de jeugd is maar voor deelnemers boven de 16 jaar.
    Ik verwacht dan ook dat de meeste deelnemers senioren zullen zijn. Net zoals voor video en fotoclubs heeft jeugd er in de regel niet veel belangstelling voor, die gaan hun eigen gang.
    Last edited by Eenbes; 13 juni 2013, 12:52.

    Comment


    • #3
      Re: [VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

      Als de jeugd hun eigen gang gaat zal het niet zijn dat ze om de week op een vaste dag en een vast uur een vast ritueel tegemoet gaan. Alhoewel .
      Zolang dat de kans groter is om in een video- fotoclub een opa, oma, nonkel of tante te ontmoeten i.p.v. een nieuw lief zal de aantrekkingskracht bij de jeugd voor die clubs laag blijven.

      Als de jeugd hun eigen gang wil gaan kunnen ze in de grote vakantie een week lang helemaal voluit gaan voor een project met leeftijdsgenoten.
      En misschien komen ze terug met een toffe video en een nieuw lief.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: [VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

        Dank voor jullie aandacht voor het video camp, het is ondertussen helemaal volzet.

        Beweren dat jeugd in regel niet veel belangstelling heeft voor video en fotoclubs lijkt me wat kort door de bocht,
        gezien ik hier dagelijks van het tegendeel bewezen wordt.
        De net opgestarte videowerking loopt als een trein en we moeten onze gasten vaak temperen in hun enthousiasme ;-)

        Vriendelijke groet
        Wannes

        Comment


        • #5
          Re: [VIDEO] 15 t.e.m. 19 juli 2013 - Video Camp - Brugge

          succes.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X