Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kiekeboe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kiekeboe

    ik weet het er zijn al enkele dergelijke gepasseerd ,maar vind het toch nog altijd leuk om te doen

    2000pix met extra klik
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: kiekeboe

    typische foto van een lantaarntje, is soms niet te geloven hoe ze met je voeten kunnen spelen door steeds maar rond dat stengeltje te draaien.

    Mooie bg en strakke compo die wel past bij deze foto.
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

    Comment


    • #3
      Re: kiekeboe

      Met zo'n titel weten we wat we kunnen verwachten hé
      Maar je hebt gelijk, het blijft leuk. En het is een mooie.

      Comment


      • #4
        Re: kiekeboe

        Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
        typische foto van een lantaarntje, is soms niet te geloven hoe ze met je voeten kunnen spelen door steeds maar rond dat stengeltje te draaien.
        miss nog even een grappige toelichting ,zoals de meesten weten reageren die beestjes op beweging en steken ze zich constant weg achter het stengeltje ,ik stond hier zowaar als een pastoor als zijn altaar ,met mijn armen wijd open ,bewegen met mijn ene hand klein beetje naar links, andere hand beetje naar rechts, tot het in de midden zat en toen klik

        Comment


        • #5
          Re: kiekeboe

          Echt prachtig en zelfs grappig
          Sprinkhaantjes doen dat ook hé zo verstoppen
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            Re: kiekeboe

            Knap gedirigeert!

            Comment


            • #7
              Re: kiekeboe

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              miss nog even een grappige toelichting ,zoals de meesten weten reageren die beestjes op beweging en steken ze zich constant weg achter het stengeltje ,ik stond hier zowaar als een pastoor als zijn altaar ,met mijn armen wijd open ,bewegen met mijn ene hand klein beetje naar links, andere hand beetje naar rechts, tot het in de midden zat en toen klik
              Hoe heb je dan afgedrukt? Afstandsbediening?
              Leuke benadering!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: kiekeboe

                Hoe vaak ik ze ook zie, ik blijf het super grappig vinden als ze zo hangen. Knap vastgelegd hoor
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: kiekeboe

                  moet nog steeds lachen bij het kijken naar deze beelden
                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  miss nog even een grappige toelichting ,zoals de meesten weten reageren die beestjes op beweging en steken ze zich constant weg achter het stengeltje ,ik stond hier zowaar als een pastoor als zijn altaar ,met mijn armen wijd open ,bewegen met mijn ene hand klein beetje naar links, andere hand beetje naar rechts, tot het in de midden zat en toen klik
                  en dan je uitleg kan het al voor me zien
                  maar goed datwe weten wat we moeten doen om ze te laten zitten zoals we willen hé
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: kiekeboe

                    Prachtige pose van je gewillig modelleke.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment

                    Working...
                    X