Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Getting ready

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Getting ready

    Dit weekend met H@rm naar Assen geweest.



    Grtz David

  • #2
    Re: Getting ready

    Aan de vieze auto te zien is hij net klaar. Ik vindt het een mooie. Waar is die genomen? Op Assen dit weekeinde? Daar was ik toevallig ook.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

    Comment


    • #3
      Re: Getting ready

      tof!
      Over die handtekening in het midden van de foto zal ik het maar niet hebben....
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Getting ready

        Mooie tegenlicht opname. Wat zou het geven met de schaduw van de piloot er volledig op? Of heb je daar bewust in gesneden om je beeld op te bouwen?

        Gr, V.
        http://www.catchlight.be
        Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
        https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

        Comment


        • #5
          Re: Getting ready

          Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
          Aan de vieze auto te zien is hij net klaar. Ik vindt het een mooie. Waar is die genomen? Op Assen dit weekeinde? Daar was ik toevallig ook.
          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          tof!
          Over die handtekening in het midden van de foto zal ik het maar niet hebben....
          allee ben blij dat ge de handtekening gezien hebt
          zoals ik al eens gezegd heb, fotografie is mijn hoofdberoep nu en kan het mij niet meer permiteren hierdoor geld te mislopen of dergelijke.
          Dat een ervaren photoshopper er die handtekening in 10 seconden uithaalt weet ik ook, maar gelukkig is maar 20% van de bevolking op aarde ietwat gekend met photoshop :F dus voor die andere 80% maak ik het al een heel stuk moeilijker,
          alsook is het achterna ook makkelijker te achterhalen via een programma (indien deze verwijderd is) dat er aan de foto gefoefeld is geweest.

          toch bedankt voor de leuke bijdrage

          Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
          Mooie tegenlicht opname. Wat zou het geven met de schaduw van de piloot er volledig op? Of heb je daar bewust in gesneden om je beeld op te bouwen?

          Gr, V.
          vroeg ik me ook af, maar ze staat er jammer genoeg niet volledig op.
          moest nogal snel gaan en dit is 1 va de dingen waar ik niet opgelet had.
          denk wel dat de schaduw een mooie meerwaarde kon geven aan de foto, ging nog meer diepte in het beeld gestoken hebben.

          Grtz David

          Comment


          • #6
            Re: Getting ready

            Dat een ervaren photoshopper er die handtekening in 10 seconden uithaalt weet ik ook, maar gelukkig is maar 20% van de bevolking op aarde ietwat gekend met photoshop :F dus voor die andere 80% maak ik het al een heel stuk moeilijker,
            Geheel terzijde: Wie geld wil verdienen met andermans foto's zal zeker met photoshop kunnen werken denk ik. Die 80% die het niet kan, zal daar ook niet aan denken...
            Portfolio: http://www.facebook.com/BetaMuFotografie

            Comment


            • #7
              Re: Getting ready

              Super mooie foto en compo ! En terecht dat er een handtekening aanwezig is. Hier zijn veel mensen anti handtekening , kunstwerken worden ook steeds gehandtekend.
              Like it Facebook
              Flikr
              Website Original Frame

              Comment


              • #8
                Re: Getting ready

                Aha, een beroepsfotograaf hier Tja, ieder fotograaf drukt een eigen stempel op zijn werk. Het is apart, en kan dan ook niet veel aanmerken op uw foto. Eigenwijs en kenmerkende foto, die in ieder geval zijn stempel drukt de beeldvorming

                Comment


                • #9
                  Re: Getting ready

                  Trouw aan je eigen stijl
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Getting ready

                    Toffe foto!
                    Nog zoveel te leren!!
                    Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
                    Mijn website: http://mooifotografie.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Getting ready

                      machtig!
                      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

                      Comment


                      • #12
                        Re: Getting ready

                        Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                        Aha, een beroepsfotograaf hier Tja, ieder fotograaf drukt een eigen stempel op zijn werk. Het is apart, en kan dan ook niet veel aanmerken op uw foto. Eigenwijs en kenmerkende foto, die in ieder geval zijn stempel drukt de beeldvorming
                        Van hobby beroep gemaakt
                        maar net zoals iedereen ben ik hier begonnen als absolute leek die weinig tot niets kende van fotografie.
                        voel me daarom niet beter dan een hobby/amateur fotograaf, want ik heb zelf lang rondgelopen met die benaming.

                        bij deze gezegd zijnde kom ik net thuis van een huwelijk die ik moest vastleggen.
                        tis knokken, en tis zeker niet makkelijk om aan werk te raken, maar eens het begint te komen blijt het blijkbaar komen ;D
                        voorlopig doe ik veel interieur voor immo en architecten, events en vooral veel bedrijfsreportages.

                        maar mijn ultieme droom is om toch in de racewereld binnen te raken.
                        maar de selectie fotografen is zo klein en het aanbod is zoooooooooo groot, dat ik mezelf met beide voetjes op dr grond hou.
                        ah we zien wel waar het loopt.

                        ik doe mijn best om hier nog te reageren en soms eens een foto te plaatsen, maar vind er niet altijd de tijd voor.

                        alvast bedankt voor de comentaren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Getting ready

                          OK, begrijp ik.

                          Veel succes, in ieder geval!
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment

                          Working...
                          X