Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peavey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peavey


    Peavey Grind by Jensdh, on Flickr

    ISO400 - f/3.2 - 1/125 - 105mm

    Zag het "gouden" licht door m'n kamer schijnen en de schaduw vond ik best wel interessant. Dit heb ik proberen weer te geven op beeld, geen idee of dit geslaagd is?
    Last edited by Jensdh; 3 juni 2013, 19:26.

  • #2
    Re: Peavey

    Misschien handig om een beetje uitleg erbij te geven, zodat we begrijpen wat de achterliggende gedachten zijn van dit beeld. Dat je iets met muziek en gitaren hebt is mij wel geheel duidelijk, maar toch

    Comment


    • #3
      Re: Peavey

      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Misschien handig om een beetje uitleg erbij te geven, zodat we begrijpen wat de achterliggende gedachten zijn van dit beeld. Dat je iets met muziek en gitaren hebt is mij wel geheel duidelijk, maar toch
      Bij deze

      Comment


      • #4
        Re: Peavey

        Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
        Bij deze
        Kijk, dat vind ik al een stuk aangenamer, vooral omdat ik niet iemands werk graag wil afbreken en zeker niet iets wat voor sommige personen een emotionele waarde heeft. Bedankt
        Wat je m.i. hier goed doet is schrijven met licht dat heel belangrijk is bij schaduwfotografie. Daarbij komt ook nog de aparte dof werking bij. Het nadeel is dat je de positie van de gitaar niet hebt verandert zodat de schaduwen wat langer worden en één van de snaren uit de hoek laat vertrekken. Het rechterbovenhoekje had dan er niet opgestaan. Toch wel fijn om dit soort foto's nu ook eens wat dieper te bekijken vanuit uw gedachte

        Comment


        • #5
          Re: Peavey

          mooie foto, al had ik hem mss liever een kwartslag gedraaid gezien
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment

          Working...
          X