Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gwyllions @kamikaze Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gwyllions @kamikaze Mechelen


  • #2
    Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

    Een gewone foto wordt nog geen rockfoto door 'm scheef te zetten...

    Comment


    • #3
      Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
      Een gewone foto wordt nog geen rockfoto door 'm scheef te zetten...
      Een concertfoto is ook een gewone foto van een concert. De schuine compositie vind ik zelf wel iets leuk dat ik soms ook voor portretten doe maar in dit geval heb ik dit gedaan mijn foto's te laten opvallen omdat er op dat optreden nog verschillende andere fotografen rond liepen. De bands zijn toch enthousiast over de foto's.

      Comment


      • #4
        Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

        Ik volg concertfoto wel ergens. Ik zelf zou hem niet in showcase posten.
        Daarnaast zijn bands altijd blij met foto's, zeker de kleinere bands

        Comment


        • #5
          Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

          Oorspronkelijk geplaatst door epson777 Bekijk bericht
          Ik volg concertfoto wel ergens. Ik zelf zou hem niet in showcase posten.
          Daarnaast zijn bands altijd blij met foto's, zeker de kleinere bands
          ik wou alleen aangeven waarom ik hem zo schuin opgebouwd heb. Zelf vind ik dat deze wel wat sfeer heeft, mijn bedoeling met de bewerking was om hem een beetje sixties te laten lijken.

          Comment


          • #6
            Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

            Dan zou ik toch wat croppen...

            Even terzijde: toevallig ook fotograaf bij RMP?

            Comment


            • #7
              Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
              Dan zou ik toch wat croppen...

              Even terzijde: toevallig ook fotograaf bij RMP?
              da croppen zal ik eens bekijken
              Neen sinds kort voor Antwology.be

              Comment


              • #8
                Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

                Deze foto heeft evenveel sfeer als een pas geschilderde deur en hoort hier inderdaad niet thuis. Muzikanten zijn trouwens om totaal andere redenen enthousiast over hun foto's dan fotografen. De meesten kennen geen bal van fotografie en ze kiezen daarom altijd foto's waar hun kop goed op staat, ook al trekt de foto vanuit kunstzinnig oogpunt op niks. Daar kan ik honderden voorbeelden van geven.

                Comment


                • #9
                  Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                  Deze foto heeft evenveel sfeer als een pas geschilderde deur en hoort hier inderdaad niet thuis. Muzikanten zijn trouwens om totaal andere redenen enthousiast over hun foto's dan fotografen. De meesten kennen geen bal van fotografie en ze kiezen daarom altijd foto's waar hun kop goed op staat, ook al trekt de foto vanuit kunstzinnig oogpunt op niks. Daar kan ik honderden voorbeelden van geven.
                  U hebt blijkbaar wel wat ervaring en kennis, U mag altijd tips geven zodat ik in de toekomst anders en beter kan doen en spijtig dat ik hier dan nergens uw goeie voorbeeld kan vinden.
                  Last edited by kawaracer; 6 juni 2013, 12:55.

                  Comment


                  • #10
                    Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                    U hebt blijkbaar wel wat ervaring en kennis, U mag altijd tips geven zodat ik in de toekomst anders en beter kan doen en spijtig dat ik hier dan nergens uw goeie voorbeeld kan vinden.
                    Ik wil u met plezier een cursus concertfotografie geven, maar uiteraard niet hier. De meeste, zoniet alle, van de tienduizenden concertfoto's die in mijn bestand zitten, zijn copyright-protected zodat ik ze hier niet kan plaatsen. Bekijk al eens goed de foto's van goede collega's hier, zoals Jaak en co, en u leert al heel wat. Eén tip toch: speel met het podiumlicht. Of bezoek de site van een paar van mijn collega-profs eens, zoals Alex Vanhee.

                    Comment


                    • #11
                      Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                      Ik wil u met plezier een cursus concertfotografie geven, maar uiteraard niet hier. De meeste, zoniet alle, van de tienduizenden concertfoto's die in mijn bestand zitten, zijn copyright-protected zodat ik ze hier niet kan plaatsen. Bekijk al eens goed de foto's van goede collega's hier, zoals Jaak en co, en u leert al heel wat. Eén tip toch: speel met het podiumlicht. Of bezoek de site van een paar van mijn collega-profs eens, zoals Alex Vanhee.
                      Het probleem in deze zaal is net het licht vooral het gebrek er aan. Als je in mijn handtekening eens op concertfoto's klikt zal je op flickr ook foto's van andere zalen en van festivals vinden waar ik het aanwezige licht wel gebruik. Op dit moment ben ik nog geen 2 jaar met fotografie bezig en ik ben een autodidact op dit vlak, ik weet dat ik nog veel moet leren maar ik vind dat ik wel redelijke resultaten behaal en dan vind ik het spijtig als er enkel wordt afgebroken en niets opbouwend meegegeven wordt ook al is dit 'showcase'. Je tip van het podium licht en het bekijken van foto's van profs neem ik zeker mee

                      Comment


                      • #12
                        Re: gwyllions @kamikaze Mechelen

                        is idd geen hoogvlieger....
                        Dare to be different than the pack...
                        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

                        Comment

                        Working...
                        X