Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen beelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen beelden

    beste vrienden,
    Heb gisteren een huwelijksreportage gemaakt, ik wou vandaag mijn foto's op mijn pc gaan bewerken maar dit gaat niet meer.
    Ik heb mijn camera aangesloten op de pc. Ik heb dropbox op mijn pc, bij het aansluiten op de pc kreeg ik de vraag om de foto's naar dropbox te kopieren, maar ik heb dit niet gedaan omdat ik de foto's met nikontransfer wou downloaden. Nu krijg ik op mijn camera (Nikon D70)de foutmelding formateren????.
    Ik heb gisteravond de gemaakte fot"s nog op mijn camera kunnen bekijken, en nu bij het aansluiten op mijn pc krijg ik de fout, iemand een idee wat er mis kan zijn.
    Nikon D70 - NikonDX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED

  • #2
    Re: Geen beelden

    Steek kaartje rechtstreeks eens in pc. Anders zal je moeten uitkijken naar recovery software of in het ergste geval recoveryfirma.

    Comment


    • #3
      Re: Geen beelden

      Ik hoop van harte dat je het in orde krijgt.
      Ik heb al wat trouwfeesten gedaan ,maar zou nooit die verantwoordelijkheid durven nemen met jouw gerief.
      Het zou voor veel mensen de mooiste dag van hun leven moeten zijn en dan heb ik toch graag de zekerheid van een dubbel kaartslot met een back-upkaart.
      Portretshoots kan je desnoods overdoen maar een trouw niet hé.
      D800 en een goed glasservies

      Comment


      • #4
        Re: Geen beelden

        Beste playerofwar,
        Ik heb op mijn pc laptop Dell geen ingang voor mijn geheugenkaart (Sandisc Ultra CompactFlash/s*, enkel een klein kaartje kan ik in steken.
        Denk je dat ik dat kaartje zou kunnen laten lezen in een fotowinkel?
        mvg
        wimeken
        Nikon D70 - NikonDX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED

        Comment


        • #5
          Re: Geen beelden

          wimeken,
          Sluit uw D70 aan op de pc met de kabel ga naar verkenner selecteer D70 selecteer bestanden en kopieer naar een andere directori in uw verkenner en klaar is kees
          grt

          Comment


          • #6
            Re: Geen beelden

            Kan je de foto's nog bekijken op je camera?
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Geen beelden

              Halo dbf,
              Op mijn laptop krijg ik D70 niet te zien, ook geen aanduiding can externe schijf. Op de laptop van mijn echtgenote zoekt hij het stuurprogramma, dan stuurprogramma geinstalleerd. In de verkenner krijg ik lokale schijf (Q). Probeer te openen en dan melding Q is niet toegankelijk - toegang geweigerd.
              Heb ondertussen mijn schoonzoon gecontacteerd en die heeft een kaartlezer waar het CompactFlash kaartje in kan gelezen worden, ik hoop dat hiermee iets te doen is, laat dan nog iets weten
              mvg wimeken
              Nikon D70 - NikonDX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED

              Comment


              • #8
                Re: Geen beelden

                Beste zibro
                Kan ze ook niet meer zien op mijn camera gisteren nog wel vandaag niet meer als ik de beelden wil zien krijg ik kaart niet geformateerd.
                Er is iets misgelopen met het op de pc zetten van de foto's.
                Ik heb dropbox op mijn pc en deze morgen bij het aansluiten van mijn camera om de beelden op de pc te zetten kreeg ik de melding de foto(s op dropbox te zetten, ik heb dat geanuleerd en wou ze met het prograamma Nikotransfer openen en dan lukte het niet meer
                Nikon D70 - NikonDX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED

                Comment


                • #9
                  Re: Geen beelden

                  Beste vrienden,
                  Heb het probleem samen met mijn schoonzoon kunnen oplossen met een recoveryprogramma, ik zou echter graag weten wat eigenlijk de reden kan zijn dat dit is voorgevallen, is er iemand die hier een plausibele uitleg voor weet.
                  In ieder geval bedankt voor jullie hulp.
                  mvg
                  wimeken
                  Nikon D70 - NikonDX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED

                  Comment

                  Working...
                  X