Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje ivm Sigma ef-500 DG super

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje ivm Sigma ef-500 DG super

    Ik heb me tweedehands van een forumlid een Sigma ef-500 DG super aangeschaft.

    Mijn vraag; kan ik deze flits gebruiken samen met mijn canon 430 ex als ik slechts één ontvanger heb? Ik ben nog niet helemaal thuis in dat master/slave verhaal, ik weet dus niet of het mogelijk is? Indien mogelijk, hoe krijg ik dat klaar?

    Waarschijnlijk is het gewoon eenvoudiger om me ook een tweede ontvanger te kopen? Ik maak gebruik van een Yongnuo rf-602.

    Alvast bedankt!
    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

  • #2
    Re: vraagje ivm Sigma ef-500 DG super

    Ik vrees van niet.
    www.elwee.net

    Comment


    • #3
      Re: vraagje ivm Sigma ef-500 DG super

      Oorspronkelijk geplaatst door fenix Bekijk bericht
      Mijn vraag; kan ik deze flits gebruiken samen met mijn canon 430 ex als ik slechts één ontvanger heb? Ik ben nog niet helemaal thuis in dat master/slave verhaal, ik weet dus niet of het mogelijk is? Indien mogelijk, hoe krijg ik dat klaar?

      Waarschijnlijk is het gewoon eenvoudiger om me ook een tweede ontvanger te kopen? Ik maak gebruik van een Yongnuo rf-602.
      yep, zou moeten werken... kan zowel als slave en als master ingesteld worden... Doch een gewone trigger is betrouwbaarder en makkelijker...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: vraagje ivm Sigma ef-500 DG super

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        yep, zou moeten werken... kan zowel als slave en als master ingesteld worden... Doch een gewone trigger is betrouwbaarder en makkelijker...
        Vandaag de handleiding eens opgezocht en normaal zou het moeten werken, maar ik krijg het niet voor mekaar. Maar ik heb gisteren ook al een nieuwe trigger besteld dus ik zal maar gewoon een beetje geduld hebben zeker :-)
        Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

        Comment

        Working...
        X