Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Logo maken in photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Logo maken in photoshop

    Ik zou graag een logo ontwerpen voor op mijn foto's te plakken (met copyright), maar zou dit logo ook willen gebruiken voor op mijn website.

    Maak ik dan best een groot en een klein logo of kan ik een logo van bijvoorbeeld 15 op 6 cm vlot verkleinen naar één om op mijn foto's te plakken (via schalen)?

    Voor op mijn website te plakken mag het een achtergrond hebben maar voor op mijn foto's heb ik enkel de letters nodig. Moet ik dan een laag maken zonder achtergrond?

    Alvast bedankt voor de tips?
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Logo maken in photoshop

    En opslaan als png.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Logo maken in photoshop

      In Photoshop is dit gemakkelijk, je zou hetzelfde logo van je site in text kunnen omzetten, en als text layer toevoegen op je foto (met wat embossing en andere effecten), maar je kunt ook een een logo als image toevoegen. Je kunt dit een keer creeeren, en dan als batch uitvoeren op al je fotos. Kijk bv hier eens naar: http://www.youtube.com/watch?v=I3nu5o09wI0, er staan nog veel handleidingen op youtube.

      succes!
      Pieter De Pauw

      www.photodepauw.com

      Comment


      • #4
        Re: Logo maken in photoshop

        Logo's: Illustrator

        Comment


        • #5
          Re: Logo maken in photoshop

          Logo's: Corel Draw
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Logo maken in photoshop

            je kan ook een penseel maken van je logo en dan kan je het in in een passende kleur in je foto plaatsen in de grootte die je wil.

            Comment


            • #7
              Re: Logo maken in photoshop

              ik heb een brush van mijn logo gemaakt in cs 6
              Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

              Comment

              Working...
              X