Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex !

    Wat vinden jullie van mijn urbexfoto van een prachtig verlaten kasteel ? Die deur links moet weggeknipt worden , daar ben ik me al bewust van


    Chateau H - 2 stairs by korneeldebruyn, on Flickr


    Meer foto's van dit urbex-avontuur : http://www.flickr.com/photos/8539593...7633528327417/

  • #2
    Re: Urbex !

    Als je weet, waarom doe je het dat niet van in het begin

    Comment


    • #3
      Re: Urbex !

      Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
      Als je weet, waarom doe je het dat niet van in het begin

      Nog niet echt de tijd+goesting gehad

      Comment


      • #4
        Re: Urbex !

        Waar ligt die kasteel, als ik vragen mag

        Comment


        • #5
          Re: Urbex !

          Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk bericht
          Nog niet echt de tijd+goesting gehad
          Tsja, rare houding toch, ik vind dat je toch best je foto opknapt zoals je hem wil hebben en dan pas plaatst.
          Iedereen wil toch dat zijn/haar foto zo goed mogelijk voor de dag komt denk ik.
          Voor je gaat knippen zou ik toch de perspectiefcorrectie toepassen, want daarmee zal je ook reeds een deel van de foto verliezen.

          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Urbex !

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Tsja, rare houding toch, ik vind dat je toch best je foto opknapt zoals je hem wil hebben en dan pas plaatst.
            Iedereen wil toch dat zijn/haar foto zo goed mogelijk voor de dag komt denk ik.
            Voor je gaat knippen zou ik toch de perspectiefcorrectie toepassen, want daarmee zal je ook reeds een deel van de foto verliezen.

            Groetjes
            Zit ook pas met een nieuwe pc... Staat nu photoshop op , ervoor had ik een programmatje om makkelijk te snijden en te knippen , maar hoe gaat zoiets met photoshop ?

            Comment


            • #7
              Re: Urbex !

              Oorspronkelijk geplaatst door sporky Bekijk bericht
              Waar ligt die kasteel, als ik vragen mag
              Google is je beste vriend

              Comment


              • #8
                Re: Urbex !

                beetje geholpen met perspectief...

                Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

                Comment


                • #9
                  Re: Urbex !

                  Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk bericht
                  Google is je beste vriend

                  kan het percies niet vinden ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Urbex !

                    Zit ook pas met een nieuwe pc... Staat nu photoshop op , ervoor had ik een programmatje om makkelijk te snijden en te knippen , maar hoe gaat zoiets met photoshop ?
                    Zoals jezelf al aangeeft "Google is je beste vriend".

                    Ik vind je houding ook niet correct als je weet dat je foto nog niet in orde is, en hem hier dan toch plaatsen omdat je geen tijd en goesting gehad hebt om het even aan te passen. Verwacht je dan echt dat er mensen de tijd en de goesting vinden om deftig op je foto te reageren ? Ik niet hoor.

                    Mvg John
                    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Urbex !

                      de aanpassing in #8 vind ik mooi!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Urbex !

                        dit zijn de nieuwe beginnende "hobby"fotografen ,geen tijd geen goesting en altijd maar excuus zoeken ,maar vindt het prachtig
                        dat je al op voorhand weet wat er moet gedaan worden aan je foto .

                        hier staan dezelfde fotos op http://forum.fok.nl/topic/1890972/1/999

                        Op deze eigenaars website staat het zelfde kasteel ook nog eens http://arnoraps.com/#?action=album&id=114

                        mvg
                        Ardesign
                        Last edited by Ardesign; 29 mei 2013, 17:33.
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Urbex !

                          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                          de aanpassing in #8 vind ik mooi!
                          Blijkbaar is er een aanpassing gepost geweest, maar nu op het ogenblik is die verdwenen .
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Urbex !

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Blijkbaar is er een aanpassing gepost geweest, maar nu op het ogenblik is die verdwenen .
                            Groetjes
                            Ik had een perspectiefverbetering geplaatst, maar deze is i.d.d. verdwenen. Heb ik iets fout gedaan, mag je een foto van iemand anders niet verbeteren? Zoniet mijn excuses..
                            Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

                            Comment


                            • #15
                              Re: Urbex !

                              Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
                              Ik had een perspectiefverbetering geplaatst, maar deze is i.d.d. verdwenen. Heb ik iets fout gedaan, mag je een foto van iemand anders niet verbeteren? Zoniet mijn excuses..
                              Niet iedereen is ervan gediend dat een ander zijn foto naar smaak veranderd en publiceert.
                              Het beste is vooraf even te vragen en dan te plaatsen achter een link.
                              Heb nog zoveel te leren :)

                              Comment

                              Working...
                              X