Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delfts blauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Delfts blauw


  • #2
    Re: Delfts blauw

    Prachtig die klederdracht.
    Spijtig dat de voorste dame zo krap in het kader staat en dat haar mooie schoen is afgesneden.
    Heb nog zoveel te leren :)

    Comment


    • #3
      Re: Delfts blauw

      Veel te krap, spijtig.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Delfts blauw

        Met respect voor jouw kunde ,geef ik voorgaande comments gelijk. En ik vind het blauw ook impact hebben op de gehele foto (zie voegen tussen de bakstenen)
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Delfts blauw

          Inderdaad aan drie kanten te krap, maar, zelfs zonder er ervaring in te hebben, ik denk niet dat je zeer veel tijd hebt om dit vast te leggen, want geposeerd is het zeker niet en dat is al een groot pluspunt. Over kleuren en scherpte ga ik niks schrijven omdat die twee voor mij goed zitten.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Delfts blauw

            Bedankt voor de reactie's allemaal hierboven. Achter mij liepen ze te drummen langs de kraampjes. Dus dan maar deze foto als snelle actie. Blijft mooi om zien dat er nog steeds mensen zijn die in een bepaalde tijdssfeer zijn blijven hangen. Dit wilde ik ook tonen met 'Delfts blauw'. Niet alleen het porselein is daar leuk, maar ook dit, vond ik Jullie hebben wel gelijk dat de foto zeker aan vele kanten niet goed zit.

            Bommasien: De bakstenen in de huizen(bouwstenen, noemen jullie dit bakstenen?) bedoel je, of de straatstenen?

            Comment


            • #7
              Re: Delfts blauw

              ja dat zijn bakstenen (in de huizen)
              Jammer van de krapte.
              (ik probeer toch om me iets breder te maken wanneer ik dan op zo'n druk moment een foto wil maken, en dan zijn er altijd wel vriendelijke mensen in de buurt die je je foto gunnen (anderen zijn er natuurlijk ook en zoals ik laatst op een concert ondervonden heb: telkens foto's aan't nemen met z'n mobiel vlak voor mijn toestel. Ik heb z'n kop dan 'per ongelijk' met m'n lens + zonnekap geraakt)
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Delfts blauw

                Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                ja dat zijn bakstenen (in de huizen)
                Jammer van de krapte.
                (ik probeer toch om me iets breder te maken wanneer ik dan op zo'n druk moment een foto wil maken, en dan zijn er altijd wel vriendelijke mensen in de buurt die je je foto gunnen (anderen zijn er natuurlijk ook en zoals ik laatst op een concert ondervonden heb: telkens foto's aan't nemen met z'n mobiel vlak voor mijn toestel. Ik heb z'n kop dan 'per ongelijk' met m'n lens + zonnekap geraakt)
                Bedankt voor de reactie. Mijn buik doet pijn van het lachen. Moet ik eens overwegen denk ik. Dank voor de tip

                Comment

                Working...
                X