Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

noirrouge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • noirrouge


  • #2
    Re: noirrouge

    Mooie vlakverdeling en structuur, het kleurelement en je welbekend kader maken dit weer een echte topper!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: noirrouge

      mooi contrats tussen de kleuren ... vind het ook altijd plezant om te raden wat je nu weer in detail hebt gefotografeerd ;-)
      Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
      www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

      Comment


      • #4
        Re: noirrouge

        Strak plaatje. Je mooie zwarte kader maakt het wel af...
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: noirrouge

          Indien je geen zin meer hebt in fotograferen, kun je het nog altijd proberen
          als binnenhuis architect. Perfect gevoel voor ritme en kleur en vorm.

          Comment


          • #6
            Re: noirrouge

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Indien je geen zin meer hebt in fotograferen, kun je het nog altijd proberen
            als binnenhuis architect. Perfect gevoel voor ritme en kleur en vorm.
            Mijn eerste keuze vroeger als jongeling was binnenhuis architect worden. Maar mijn ouders , we waren met 4 kinderen thuis, hadden niet de financiële middelen indertijd om die studies te betalen... en ben dus nu leraar...
            Kan mij soms wel uitleven in mijn nieuw appartement waar ik zelf de kasten en de moderne gasopenhaard heb ontworpen en op maat heb laten uitvoeren.
            Je hebt een pak mensenkennis Louis...
            Groet.
            Gil

            Comment

            Working...
            X