Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7750 - Geen Evenwicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7750 - Geen Evenwicht







    Last edited by Plaatwerker; 28 mei 2013, 19:39. Reden: puntjes op de i
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: 7750 - Geen Evenwicht

    Tof, weer eentje en ik mag deze erg graag. Mijn verhaaltje rond de waarneming : Het leuke is dat ze alle drie vanuit de rug gezien worden. Dus we worden niet afgeleid. De drie personages hebben echter alle drie zicht op eenzelfde 'ding' nl. een groot gebouw die hun schijnbaar, het zicht ontneemt (misschien zien ze het ook niet meer zitten) en ook heel waarschijnlijk de regen die ons de laatste tijd maar niet wil verlaten. en Ze wachtten... wachtten op het vervoer die hen droog thuis zou brengen of ... op de zon die met moeite af en toe komt schijnen ?
    Zelfs de boom schuilt binnen, althans dat zou je erbij kunnen bedenken. Er zit verhaal in en het beeld is zeer goed weergegeven. toch blijft heel het beeld sober.

    Comment


    • #3
      Re: 7750 - Geen Evenwicht

      Goeie titel, want de verdeling van de banken is niet in evenwicht(mensen), daar waar je vlakverdeling in de ramen knap is gedaan(kwestie van standpuntkeuze). Het licht binnen laten met een redelijk open diafragma bij een neutraal belichtingsnivo vind ik toch de moeite hoor. Zo zie je maar dat ik daar waarschijnlijk de fout was ingegaan. Misschien mocht er ets meer te zien zijn in de kleding, maar dat is een kwestie van graag pielen

      Comment


      • #4
        Re: 7750 - Geen Evenwicht

        Knap

        Comment


        • #5
          Re: 7750 - Geen Evenwicht

          Wel Plaatwerker, dat is er eentje om "U" tegen te zeggen!
          Vind ik persoonlijk heel knap.
          (naar je histogram moeten we wel niet gaan kijken hé
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: 7750 - Geen Evenwicht

            Een opname op een willekeurig moment van de dag. Omgeving denk ik een stations perron. De linkse man zit rustig te wacht terwijl de twee rechtse jongeren zo te zien aan hun zithouding bezig zijn met een sms te versturen of te gamen. De tijd doden tot hij komt. Mooie momentopname.

            Comment


            • #7
              Re: 7750 - Geen Evenwicht

              Ik vind dit een knap beeld, een foto met inhoud, goede compo en verzorgd.
              Het verwondert mij alleen (van jou) dat je hier de donkere gedeeltes niet wat oplicht. Persoonlijk vind ik het goed maar het verwondert me van jouw smaak.
              Een van je betere foto's (die ik heb gezien en volgens mijn smaak)
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: 7750 - Geen Evenwicht

                Knap.
                Groetjes
                Last edited by Guest17; 29 mei 2013, 21:14.

                Comment


                • #9
                  Re: 7750 - Geen Evenwicht

                  Ik denk dat het uw bedoeling was om de donkere delen niet op te lichten. Ik zou het ook niet doen.
                  Heel knappe foto !
                  Mvg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 7750 - Geen Evenwicht

                    Of het onvermogen op de dag van vandaag om samen de tijd te doden, zoals
                    wij ooit deden, in bushokjes en alle hoeken van de straat. Nu hebben ze daar
                    elektronica voor. Ieder voor zich en toch ergens op afstand verbonden. Er is
                    niets op tegen, er is niets op voor, het is gewoon een ander soort eenzaamheid.
                    Goede foto.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 7750 - Geen Evenwicht

                      heel leuke opname.
                      vooral omdat het aantal benen niet in overeenstemming is met het aantal personen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: 7750 - Geen Evenwicht

                        knap beeld !
                        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                        Grt. Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: 7750 - Geen Evenwicht

                          ik volg Eddy, Djivan, Bouk () Josca en alle andere positieve bemerkingen
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: 7750 - Geen Evenwicht

                            knappe plaat, al zou ik de boom en de bank rechts iets meer plaats gegeven hebben
                            mvg Wilfried

                            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                            Comment


                            • #15
                              Re: 7750 - Geen Evenwicht

                              Knap verzorgd beeld hoor! Zeker 1 van je betere, naar mijn smaak althans. Hier houd ik wel van.

                              Mvg John
                              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                              Comment

                              Working...
                              X