Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang

    Heb nog zoveel te leren :)

  • #2
    Re: Zonsondergang

    dilemma...
    wat zou ik met die rotsen doen??
    als je ze weghaalt dan storen ze niet meer, maar dan bel je wel een groot deel van je diepte in de foto kwijt.
    moeilijk...
    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang

      ach whatever,

      laat de foto gelijk ie is. hij is mooi zo
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang

        Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
        ach whatever,

        laat de foto gelijk ie is. hij is mooi zo
        +1 ook wat mij betreft een eigen creatie wat hier lof verdiend. Oplichten of niet, van mij mag hij zo blijven. Goed gedaan hoor en je hebt voor wat structuur gezorgd wat het aangenaam maakt om naar te kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang

          Mooi gedaan.
          En wat ik met die rotsen zou doen?
          10% oplichten met lighten shadows (PS-E), krijg je er net dat beetje detail in.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang

            Heel mooi beeld
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Zonsondergang

              Bedankt allemaal voor het kijken en de reactie's.
              Idd zat ik ook met het dilemma.. wat met die rotsen.
              Had ze al een beetje opgelicht en zag toen pas mijn eigen hondje die daar aan het rondsnuffelen was.
              Wellicht snapshot gehalte, maar een leuk zoekplaatje voor de thuisblijvers.
              Heb uiteraard meerdere foto's gemaakt van deze zonsondergang... ben deze nog aan het uitzoeken om eventueel hier te plaatsen.
              Last edited by Sproet; 28 mei 2013, 22:21.
              Heb nog zoveel te leren :)

              Comment


              • #8
                Re: Zonsondergang

                Zonsonder- of opgangen met mooi kleuren vind ik persoonlijk altijd mooi.
                Maar hier is er toch iets wat me eigenaardig lijkt. De bovenste millimeter van het water (horizon) is over de volledige breedte iets donkerder van kleur.
                Precies of je hebt het onderste gedeelte geselecteerd om het lichter te maken (want het is duidelijk lichter gemaakt), maar je selectielijn liep niet net op de horizon maar iets er onder.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Zonsondergang

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Zonsonder- of opgangen met mooi kleuren vind ik persoonlijk altijd mooi.
                  Maar hier is er toch iets wat me eigenaardig lijkt. De bovenste millimeter van het water (horizon) is over de volledige breedte iets donkerder van kleur.
                  Precies of je hebt het onderste gedeelte geselecteerd om het lichter te maken (want het is duidelijk lichter gemaakt), maar je selectielijn liep niet net op de horizon maar iets er onder.
                  Groetjes
                  Zo ben ik toch niet te werk gegaan Djivan, dat zou wel heel erg klungelig zijn geweest.
                  De kleuren van de lucht, het water en strand zijn zoals ze de foto origineel is.
                  Enkel de rotsen, het hondje en het onderste stukje zand is een beetje opgelicht.
                  Heb nog zoveel te leren :)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonsondergang

                    mooi zoals ie is
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonsondergang

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
                      Zo ben ik toch niet te werk gegaan Djivan, dat zou wel heel erg klungelig zijn geweest.
                      De kleuren van de lucht, het water en strand zijn zoals ze de foto origineel is.
                      Enkel de rotsen, het hondje en het onderste stukje zand is een beetje opgelicht.
                      Sorry dan voor mijn vergissing, maar het leek wel zo door die perfect egale strook aan de horizon.
                      Het zou inderdaad klungelig geweest zijn, wat ik van jou niet had mogen denken.
                      Ben benieuwd wat dan wel de oorzaak is van die rechte streep ?
                      Groetjes

                      Comment

                      Working...
                      X