Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4, maar toch 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 4, maar toch 1

    Bij het zien van de foto moet de titel voor zich spreken.
    Je zou denken dat dit meerdere foto's samengevoegd tot een geheel. Niets is minder waar, dit is 1 foto. Spelen met sluitertijd en flitslicht maakt dat je dit speciaal effect verkrijgt.


    4, but 1 by mpke, on Flickr

    Bedankt om te kijken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
    Maxim.
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

  • #2
    Re: 4, maar toch 1

    Maxim, voor mij zijn het er drie te veel. Afwerking er belichting zijn top zoals gewoonlijk maar het oogt mij te rommelig als foto in zijn geheel
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: 4, maar toch 1

      ik vind het in ieder geval zoals we van u gewoon zijn weer zeer origineel en knap bedacht ,als ik eerlijk ben vind het ook wat druk maar toch ook wel mooi
      is het gedaan zoals ik denk ,sluiter laten openstaan en een paar keer met tussenposen inflitsen ?

      Comment


      • #4
        Re: 4, maar toch 1

        Zou het effect niet sterker worden als de kopjes een licht accentje kregen? Ze verlopen nu bijna weg in de donkere achtergrond.

        De opname op zich vind ik wel interessant.

        Groeten,
        Eric

        Comment


        • #5
          Re: 4, maar toch 1

          Je laat hier duidelijk zien dat je de techniek in de vingers hebt en dat je je grenzen nog niet hebt bereikt.
          Ook al zal deze het grote publiek niet meteen aanspreken, voor mij is dit weer een foto waar ik met verbazing naar kijk.
          Ik kijk alweer uit naar je volgende (en nógmaals bedankt voor je leuke artikel in Shoot).

          Comment


          • #6
            Re: 4, maar toch 1

            Ja, Maxim telkens opnieuw verras je ons weer.
            Mooi met het licht gespeelt, maar voor mij is het geheel ook iets te druk.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: 4, maar toch 1

              Bedankt voor de reacties. Hij is inderdaad wat druk (wees blij dat ik deze gekozen heb, ik had ook beelden met 20 keer dezelfde bidsprinkhaan achter elkaar ), maar ik vond het nog net kunnen. Het was niet echt men bedoeling om een prachtplaat af te leveren, maar eerder om een foto te maken waar je iets langer naar kijkt.
              Als ik dit concept opnieuw uitvoer, zal ik rekening houden met de opmerkingen .

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik vind het in ieder geval zoals we van u gewoon zijn weer zeer origineel en knap bedacht ,als ik eerlijk ben vind het ook wat druk maar toch ook wel mooi
              is het gedaan zoals ik denk ,sluiter laten openstaan en een paar keer met tussenposen inflitsen ?
              Jep, zo is het gedaan .
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

              Comment


              • #8
                Re: 4, maar toch 1

                Mooi uitgevoerd, maar inderdaad een beetje druk.
                Ik denk als het rechter kopje ook licht was geweest dat het mooier zou zijn

                Comment

                Working...
                X