Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder de brug...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onder de brug...

    .
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Onder de brug...

    Niet zo eenvoudig he Pixxel? Van donker naar licht fotograferen is ook voor mij wel eens een gepiel hoor Heb je de diepte wat opgelicht achteraf? Het lijkt wel of er een soort glas voorzit. Of vergis ik mij. Wel tof die weerspiegeling van de onderkant brug in het water

    Comment


    • #3
      Re: Onder de brug...

      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Niet zo eenvoudig he Pixxel? Van donker naar licht fotograferen is ook voor mij wel eens een gepiel hoor Heb je de diepte wat opgelicht achteraf? Het lijkt wel of er een soort glas voorzit. Of vergis ik mij. Wel tof die weerspiegeling van de onderkant brug in het water
      Alles voorbij de brug is inderdaad wat opgelicht, het dynamisch bereik van de camera is daarvoor te klein. Behalve de lens zat er geen glas voor
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: Onder de brug...

        Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
        Alles voorbij de brug is inderdaad wat opgelicht, het dynamisch bereik van de camera is daarvoor te klein. Behalve de lens zat er geen glas voor
        Geeft in ieder gaval een special effect

        Comment


        • #5
          Re: Onder de brug...

          goh ik vind de foto een beetje druk en boeiend tegelijk, heel raar
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

          Comment


          • #6
            Re: Onder de brug...

            Mooie weerspiegeling in het rimpelloze water. Je moet zelfs eventjes zoeken waar het wateropvlak aan de overkant nu juist begint.
            Maar ik denk dat je deze beter had genomen in bracketing om die echt lichtere stukken te vermijden.
            Werd er reeds een poging gedaan om die doorkijk te verbeteren ? Ik meen het te zien aan het feit dat alles daar zo licht is met uitzondering van het groen van de boom dat plots héél fel en donkergroen is ?
            Niet de eenvoudigste omstandigheden dus om dit mooi vast te leggen.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Onder de brug...

              Mooie foto van een schitterende locatie. Poëtisch lelijk en onweerstaanbaar.

              Comment


              • #8
                Re: Onder de brug...

                vind hem toch wel goedgelukt hoor.
                Maar ware mss idd beter geweest indien je ge-bracketeerd had.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Onder de brug...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Mooie weerspiegeling in het rimpelloze water. Je moet zelfs eventjes zoeken waar het wateropvlak aan de overkant nu juist begint.
                  Maar ik denk dat je deze beter had genomen in bracketing om die echt lichtere stukken te vermijden.
                  Werd er reeds een poging gedaan om die doorkijk te verbeteren ? Ik meen het te zien aan het feit dat alles daar zo licht is met uitzondering van het groen van de boom dat plots héél fel en donkergroen is ?
                  Niet de eenvoudigste omstandigheden dus om dit mooi vast te leggen.
                  Groetjes
                  Tja, was inderdaad beter geweest, opnieuw en beter. Bedankt voor de tips
                  Photography is an art of observation.

                  Comment

                  Working...
                  X