Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zomer

    Mijn allereerste foto upload hier. Ik weet dat de achtergrond niet schitterend is, maar als het weer het even toelaat moet daar een likje verf op.
    Graag jullie eerlijke reacties.

    Exif: ISO 100 - F8.0 - 1/250




    by Cazper1978
    Nikon D3200

  • #2
    Re: Zomer

    welkom hier op dit leerrijk en verslavend forum.
    Jammer dat er zoveel schaduw op haar gezichtje valt. Ook zou ik een groter diafragma genomen hebben (kleiner getal) zodat je die muur waziger hebt.
    je foto moet kleiner hoor (max 1024 px langs de langste zijde - Liefst 900 voor de foto's in portretstand, zodat je niet hoeft te scrollen om ze volledig te bekijken)

    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Zomer

      Ok, hier kan ik inderdaad mee aan de slag. De afmeting is in de breedte 900px, heb er niet bij nagedacht dat dit dan eigenlijk in de hoogte moest zijn in dit geval. Ik zal dit straks aanpassen als ik thuis ben.

      En verslavend is het zeker. :-)
      Nikon D3200

      Comment


      • #4
        Re: Zomer

        leuk shot maar je bent vergeten te flitsen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Zomer

          F-getal verlagen (groter diafragma).
          Je model verder van de muur zetten, dan wordt je achtergrond minder scherp en komt je model los van de achtergrond.
          Inflitsen zal hier zeker helpen.
          En scherpstellen op de oogjes.


          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment

          Working...
          X