Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dussel...dorf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dussel...dorf

    Wat vreemde architectuur op een aparte manier in beeld gebracht.






    grt, stefan

  • #2
    Re: Dussel...dorf

    Ben al een paar keer komen kijken en weet niet wat ik het lelijkste vind.
    De gebouwen of de bewerking. (Dan moet het architectuur zijn.)

    Comment


    • #3
      Re: Dussel...dorf

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ben al een paar keer komen kijken en weet niet wat ik het lelijkste vind.
      De gebouwen of de bewerking. (Dan moet het architectuur zijn.)
      voor mij beiden ....
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Dussel...dorf

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        voor mij beiden ....
        yep...mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Dussel...dorf

          Ik zie niets verkeerds in de bewerking. Het is een eigen interpretatie.
          Kwestie van smaak wellicht. Ik vind dat het best te pruimen valt.

          Comment


          • #6
            Re: Dussel...dorf

            Surrealistisch - deze niet echt mijn ding maar blijf vooral experimenteren.
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

            Comment


            • #7
              Re: Dussel...dorf

              ik vind het heel mooi
              smaak zeker
              eos 600 d
              lens 18-135 canon 10-22canon

              Comment


              • #8
                Re: Dussel...dorf

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Ik zie niets verkeerds in de bewerking. Het is een eigen interpretatie.
                Kwestie van smaak wellicht. Ik vind dat het best te pruimen valt.
                Vind ik ook.
                Ik vind hem meer dan OKay!

                Comment


                • #9
                  Re: Dussel...dorf

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Vind ik ook.
                  Ik vind hem meer dan OKay!
                  En ik vind dit minder geslaagd. Maar het feit dat er andere meningen zijn,
                  maakt me dan wel weer gelukkig. Want niets zo erg dan dat we elkaar be-
                  ginnen na te papegaaien. Of dat we zouden moeten schrijven iets mooi te
                  vinden, wat we zelf niet doen. Bespaar het ons en blijf voor uw mening op
                  komen. Net zoals de topic starter altijd achter zijn foto mag blijven staan,
                  eender wat anderen daarvan denken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dussel...dorf

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    En ik vind dit minder geslaagd. Maar het feit dat er andere meningen zijn,
                    maakt me dan wel weer gelukkig.
                    Geachte heer Louis (doudeke), Fijn dat je reageert en ja ...meningen mogen verschillen en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
                    Maar omdat je voor de tweede maal reageert , stel ik jouw de vraag ? "wat is er minder geslaagd"?
                    qua bewerking denk ik dat deze foto minder heeft gehad dan de doorsnee BD foto, wat je misschien via FB gezien hebt.(daar staat de originele)
                    ok, het koste me wel zeker 5 minuten voordat ik de ontspanknop indrukte. en ja, ik blijf achter mijn foto staan, maar sta altijd open wat anderen te vertellen hebben over mijn fotografie.
                    ps , en dat geachte heer enz, heeft te maken met het late uur.tja, als ik mijn foto's gebruik als onderlegger, dan zijn het grote glazen die erop staan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dussel...dorf

                      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                      Geachte heer Louis (doudeke), Fijn dat je reageert en ja ...meningen mogen verschillen en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
                      Maar omdat je voor de tweede maal reageert , stel ik jouw de vraag ? "wat is er minder geslaagd"?
                      qua bewerking denk ik dat deze foto minder heeft gehad dan de doorsnee BD foto, wat je misschien via FB gezien hebt.(daar staat de originele)
                      ok, het koste me wel zeker 5 minuten voordat ik de ontspanknop indrukte. en ja, ik blijf achter mijn foto staan, maar sta altijd open wat anderen te vertellen hebben over mijn fotografie.
                      ps , en dat geachte heer enz, heeft te maken met het late uur.tja, als ik mijn foto's gebruik als onderlegger, dan zijn het grote glazen die erop staan
                      Noch geachte noch heer ben ik. Doch dit terzijde. Dat u achter uw foto blijft
                      staan, is uw goede recht. Zelf vind ik dit gebouw esthetisch niet mooi, en de
                      bewerking al net zo min. Het één versterkt het ander. De lucht doet de rest.
                      Met mijn 2 -de reactie wou ik er alleen maar even op wijzen, dat het in orde
                      is dat er wat commotie, desnoods controverse rond is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dussel...dorf

                        Ach, ik moet wel zeggen dat je er aan went, en eenmaal dat het zo ver is,
                        krijgt het iets moois. Dat is met veel dingen zo in het leven. Vrees ik.

                        Comment

                        Working...
                        X