Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

    Iedereen kent 'm zeker - een echte Canon/Nikon schrijver - ik heb 'm regelmatig Sony en Minolta weten afbreken tot op de grond. En ja ineens begint die man te schrijven over Sony spullen. Wat gebeurt er nu allemaal?


  • #2
    Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

    Een andere sponsor gevonden????

    Comment


    • #3
      Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

      Wel, zijn geschrijfsel zit vol met linkjes naar Adorama, Amazon, etc... Daar gaat het om bij hem. Bezoekers doen klikken, die kopen dan daar iets en kassa, kassa voor KR.
      Vroeger was het altijd pro Nikon en anti al de rest, ook anti Canon. Dan was er een moment dat er nergens nog Nikon bodies te vinden waren en plots was het Canon voor alles want Nikon bracht hem niet genoeg meer op. Nu is hij opnieuw Nikon "minded" of toch zoiets.
      Als er niet genoeg nieuwe zaken uitkomen bij Nikon of Canon begint hij over oude lenzen te schrijven met terug linkjes naar Amazon enz. en als die inspiratie op is gaat het zelfs over hoofdtelefoons of 'k weet niet wat...
      Hij heeft in het verleden al Sony toestellen "gereviewed". Nu gelooft er waarschijnlijk geen enkele Canon of Nikon gebruiker hem nog dus zoekt hij andere vijvers. Zijn review van de A99 komt eraan...

      Comment


      • #4
        Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

        En dan gaat u hem hier nog aandacht geven.

        Comment


        • #5
          Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

          "this link directly to this flash at Adorama or at Amazon when you get anything, regardless of the country in which you live. It helps me keep reviewing these lenses when you get yours through these links — but I receive nothing for my efforts if you buy elsewhere. Thanks for your support! Ken."

          "Use these links to get your underwear, stationery, ammunition, cheese balls, music, books, wristwatches, lawn furniture, doggy-diapers, light timers or whatever, and it's all what helps let me keep adding to this site instead of having my wife tell me to go out and get a real job".

          Hij komt er toch eerlijk voor uit dat het enkel voor de poen is.
          Last edited by notex; 28 mei 2013, 01:02.

          Comment


          • #6
            Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

            Het is een heerlijke vent, durft tenminste te zeggen waar het op staat. Gaat regelrecht in tegen mainstream (waardoor ie dikwijls dan weer mensen tegen zich in het harnas jaagt)
            Hij is eerlijk, en lekker rechtdoor. En ik kan me regelmatig vinden in zijn exterme standpunten.
            Maar ik ben dan ook al lang geen Nikon / Canon adept, het merk maakt mij allemaal niks meer uit.

            Comment


            • #7
              Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Het is een heerlijke vent, durft tenminste te zeggen waar het op staat. Gaat regelrecht in tegen mainstream (waardoor ie dikwijls dan weer mensen tegen zich in het harnas jaagt)
              Hij is eerlijk, en lekker rechtdoor. En ik kan me regelmatig vinden in zijn exterme standpunten.
              Maar ik ben dan ook al lang geen Nikon / Canon adept, het merk maakt mij allemaal niks meer uit.
              ja.

              daarnaast zijn zijn artikels over fotografie veel beter dan zijn reviews.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                En dan gaat u hem hier nog aandacht geven.
                jawel, evenveel als jij alleen is mijn tekstje langer maar toch bewust zonder links naar de site en zonder zijn naam te gebruiken (Google). OK voor jou?

                Trouwens, niet alles wat hij schrijft is zever. Vaak zit het er regelrecht op. 'k Had het over zijn opzet.
                Last edited by timefreezer; 28 mei 2013, 17:20.

                Comment


                • #9
                  Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                  Oh, laat ons zeggen dat ik in mijn re-start periode (digitaal) ooit een lens heb gekocht omwille van de "superbe review" van Ken Rockwell "lenses shouldn't be thŕt good" Op dit moment sta ik al een stuk verder, niet dat ik dik tevreden of ontevreden ben over de toenmalige keuze maar ik hecht tegenwoordig toch meer belang aan de praktische mening/ervaring van iemand als Björn Rorslett. Rorslett beperkt zich bijna enkel tot Nikon-optiek maar voelt zich echt niet te beroerd om sommige lenzen met de grond gelijk te maken en geeft me nét daarom dat tikkeltje meer vertrouwen. Als je durft te schrijven dat je van een bepaalde lens enkel de chip hebt gerecupereerd (ik herinner me het lens-type niet meteen) en voor de rest de boel de vuilbak hebt ingekieperd heb ik wel het gevoel dat je niet met een merken-freak bezig bent. Een lens die de max-score krijgt van Rorslett (vanuit de praktijk) boezemt me vertrouwen in. Ik heb er zo twee liggen en ben het roerend met hem eens.
                  Maar Rockwell hoeft voor mij niet meer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                    Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                    Een andere sponsor gevonden????
                    Mischien is hij wel een relatie begonnen met Puerte....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Het is een heerlijke vent, durft tenminste te zeggen waar het op staat.
                      Wat een onzin: de inhoud doet er dus niet toe als je maar durft te zeggen waar het op staat.
                      Ik heb overigens geen mening over hem.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Wat een onzin: de inhoud doet er dus niet toe als je maar durft te zeggen waar het op staat.
                        Ik heb overigens geen mening over hem.
                        zeggen waar het op staat = inhoud...
                        Lees zijn ganse post eens voor je het woord onzin gebruikt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                          Een man die reviews post van lenzen die hij nooit heeft gebruikt; neen bedankt.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Is Ken Rockwell doodziek? Review over HVL-F20AM

                            Het is gewoon iemand die durft te zeggen wat een gewone sterveling wil weten (en niet onzin zoals teletoeters aanprijzen van duizenden euro's voor iemand die kinderen en feestjes wil fotograferen), zo zijn er al genoeg site's, inclusief hier soms! En het gaat hem dus net wel om de inhoud, maar misschien zie jij dat anders. Ik niet.
                            Voor mij is Rockwell leuk leesvoer, met regelmatig nuttige info.

                            Comment

                            Working...
                            X