Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachten


    iso 100-42mm-f/11-1/160s
    Last edited by bommasien; 27 mei 2013, 16:41.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: wachten

    Er zit een waas op Sien. De bospartij aan de overkant lijkt me niet zo meevallen, niet?
    Running is a way of living..

    Comment


    • #3
      Re: wachten

      Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
      Er zit een waas op Sien. De bospartij aan de overkant lijkt me niet zo meevallen, niet?
      +1, het is precies door een raam getrokken.

      Comment


      • #4
        Re: wachten

        Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
        +1, het is precies door een raam getrokken.
        +1; blauwzweem en mogelijks een te groot diafragma, de hond ziet er vrij wazig uit. Exif ???
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: wachten

          Ik wil helpen, maar er staat geen exif onder de foto

          Comment


          • #6
            Re: wachten

            graag hulp exifs geplaatst
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: wachten

              Iso 100 geen probleem, maar maar zou met dit licht naar 250 mogen, f6-8 was mischien beter, zodat je met wat scherptediepte werkt, nu geeft het de indruk dat je dieptewerking wat is bewogen. Denk dat het meest resultaat is te behalen in je sluitertijd. Op de benen zie je overbelichting en je lucht komt er ook maar flauw uit. Dus minimaal 1/100 hoger kan dit voorkomen
              Er zullen beslist nog anderen zijn die meer tips of eigen ervaringen kunnen delen. Neem ook deze in acht en experimenteer er mee, zodat je een eigen creatie in beeld brengt.

              Comment


              • #8
                Re: wachten

                Ik merk ook een waas ( onscherpte ) op. Vooral zoals reeds al gezegd op de hond en de boompartijen. Misschien was er veel wind ?? Het was misschien beter geweest om een groter diafragma te kiezen vb f8 zodat de sluitertijd toch nog iets sneller was.

                Mvg John
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment


                • #9
                  Re: wachten

                  Och, dat het in de verte niet meer zo scherp is, daar kan ik mee leven, want het onderwerp bevindt zich vooraan in de foto, en dat is wel scherp.
                  Wat me des te meer opvalt is wat onzorgvuldig poets-/cloonwerk links in de foto, boven de rug van de hond.
                  Daar is mijns inziens toch iets gebeurd.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: wachten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                    Iso 100 geen probleem, maar maar zou met dit licht naar 250 mogen, f6-8 was mischien beter, zodat je met wat scherptediepte werkt, nu geeft het de indruk dat je dieptewerking wat is bewogen. Denk dat het meest resultaat is te behalen in je sluitertijd. Op de benen zie je overbelichting en je lucht komt er ook maar flauw uit. Dus minimaal 1/100 hoger kan dit voorkomen
                    Er zullen beslist nog anderen zijn die meer tips of eigen ervaringen kunnen delen. Neem ook deze in acht en experimenteer er mee, zodat je een eigen creatie in beeld brengt.
                    bedankt voor deze waardevolle info!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: wachten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Och, dat het in de verte niet meer zo scherp is, daar kan ik mee leven, want het onderwerp bevindt zich vooraan in de foto, en dat is wel scherp.
                      Wat me des te meer opvalt is wat onzorgvuldig poets-/cloonwerk links in de foto, boven de rug van de hond.
                      Daar is mijns inziens toch iets gebeurd.
                      Groetjes
                      oeps Djivan toch j'hebt het weer doorzien!! Hond hing idd aan de leiband! ! merci om te reageren!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment

                      Working...
                      X