Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

punten geven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • punten geven

    Ik heb net mijn punten toegekend.
    Ik blijf het echt jammer vinden dat je die niet meer kunt wijzigen. Ik stel vast dat ik niet minder dan 3 gaf maar ook niet meer dan 8 . Eigenlijk zou ik nu die 8 in een 10 willen veranderen en die 3 in een 2(principieel kan ik geen 1 geven omdat deelnemen al meer dan 1 punt waard is ).

    We kunnen niet anders dan hier onze grieven te ventileren en hopen dat de software mensen hiermede rekening houden...

    toch leuk dat het aantal deelnemers blijft aantrekken

    groetjes

    Luc
    verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

  • #2
    Re: punten geven

    Luc,

    Het werkwoord "grieven" = 1) Beledigen 2) Hinderen 3) Krenken 4) Kwetsen 5) Steken 6) Verdriet aandoen 7) Wonden - het zelfstandig naamwoord is daar van afgeleid.
    Vind je dit zelf niet een beetje overdreven? Als je nu als eens bedoelde/schreef "Onze wensen kenbaar maken ...", dan klinkt dat al heel anders.

    De Challengesoftware "op maat" maken is een quasi ondoenbaar werk.
    Het is een standaardpakket dat bij toekomstige upgrades ook zo moet kunnen blijven functioneren zonder dat alles opnieuw geprogrammeerd dient te worden (programmeren is per uur betaald ...).
    En daarenboven stel ik mij de vraag ook nog of het wel wenselijk is dat je achteraf de punten nog kan wijzigen.

    Jaja

    Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
    We kunnen niet anders dan hier onze grieven te ventileren en hopen dat de software mensen hiermede rekening houden...

    toch leuk dat het aantal deelnemers blijft aantrekken

    groetjes

    Luc
    Last edited by jaja; 27 mei 2013, 23:15.
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: punten geven

      Jaja,
      Je hebt 100 % gelijk hoor, verkeerde woordkeuze... sorry . Ik was alleen een beetje geprikkeld dat ik die '10' niet kon toekennen omdat ik wat te snel was met mijn punten geven.
      Ik begrijp ook dat alle wensen niet zomaar kunnen ingewilligd worden. Volgende keer zal ik dus 2x keer nadenken voor ik mijn punten aanklik.

      luc
      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

      Comment


      • #4
        Re: punten geven

        Een echte vergissing wil ik als Mod eventueel nog rechtzetten (al begrijp je dat ik niet op dagelijkse basis tientallen foute scores ga weghalen), maar het beste is inderdaad: verzint voor je begint, en zoals je zegt: 2x nadenken.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: punten geven

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          verzint voor je begint, en zoals je zegt: 2x nadenken.
          Systeem waar je je score moet bevestigen zou dit opslossen.
          Zoals je je paswoord moet herhalen wanneer je je registreert.
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

          Comment


          • #6
            Re: punten geven

            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            De Challengesoftware "op maat" maken is een quasi ondoenbaar werk.
            Jaja

            Vorige software was toch op "maat gemaakt" als ik me niet vergis.?
            Eerlijk gezegd, nu de nieuwe software een tijdje draait ( ik dacht eerst dat het aan de aanpassing zou liggen) vind ik ze eerder een achteruitgang tov de vorige.
            Verbeteringen die vroeger vaak gesuggereerd werden zijn niet of nauwelijks doorgevoerd, en sommige zaken vind ik zelfs een verslechtering tov de vorige software. (zoals het puntengeven, de sterk verminderde kwaliteit van de foto's wanneer ze opgeladen worden, geen automatisch bericht meer bij een comment).

            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            En daarenboven stel ik mij de vraag ook nog of het wel wenselijk is dat je achteraf de punten nog kan wijzigen.
            Jaja
            Blijkbaar wel.
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: punten geven

              Bijgeleerd ... wist ook dat niet dat "grieven" zo'n "zwaar negatieve" betekenis had. Dacht dat eerder een synoniem van "klachten" of "klagen" was, niet dus

              @topic: weet totaal niet hoe anderen hiervoer denken maar mogelijkheid punten te wijzigen vind/vond ik als iets positiefs. En inderdaad
              verzint voor je begint, en zoals je zegt: 2x nadenken
              is wijze raad maar "vergissen is menselijk" is een even mooie spreuk en ik moet bekennen: heb zelf al een paar keer een verkeerd aantal sterretjes aangeklikt waardoor sommige foto's ondergewaardeerd werden ...
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment

              Working...
              X