Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

last-minute BD-shooting Lier zondag 6/6+ UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • last-minute BD-shooting Lier zondag 6/6+ UPDATE

    Tot nu toe zijn wij met een gezellige kleine groep maar als er nog mensen willen aansluiten... doe gerust. Als je ons willen bereiken om de een of andere reden dan kan dat op ons GSMnr

    GSM 0497/60 28 84

    Tot ziens straks in Lierke-plezierke



    't Is wel op de laatste knip maar wie heeft er zin om zondag 6 juni mee op fotoshooting te gaan in Lier. Wij hebben al eens foto's genomen in Lier en vinden het een mooie stad . Iederen is van harte welkom dus ook de niet-leden van de vzw en uiteraard ook de leden, de 'nieuwelingen', de 'anciens', de leergierigen, de plezanten en alle anderen buiten categorie
    Wij komen samen op de parking aan de Arthur Van Der Poortenlaan (zie plan)om 13u30. Vanaf de parking kunnen wij dan alle kanten uit :
    - het stadspark met het witte bruggetje
    - de Nete en het Fortuin
    - de Zimmertoren en het Zimmerplein
    - het begijnhof
    - de vesten (verhoogd wandelpad rond Lier langs de Nete)
    - de Grote Markt
    - de Vismarkt
    - verschillende kerken
    - een wandeling langs de Nete in het centrum tot aan het Spuienhuisje

    Al naar gelang de grote van de groep die wil blijven eten kunnen wij dan onderling afspreken waar wij gaan eten. Er is in Lier gelegenheid genoeg om te eten van uitgebreid tot een snack... we zien het dan wel.
    Zo dat was mijn voorstel als je zin hebt om er bij te zijn ... inschrijven maar.
    foto's van Lier kan je zien op mijn website :


    ook wat nachtfoto's : http://vickysgallery.fotopic.net/c193233.html




    - celle en vicky
    - lut
    - aragorn + vriendin Vicky
    - trebs + Anglo-Belg contingent
    - Kat
    Groetjes Vicky

  • #2
    Kan niet mee, 'k ben dan net een dag vertrokken naar de Provence in Frankrijk


    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

    Comment


    • #3
      Originally posted by Macchap
      Kan niet mee, 'k ben dan net een dag vertrokken naar de Provence in Frankrijk



      Spijtig voor ons dat je niet kan komen, maar jij zit dan op zondag 6 juni op een betere plaats van wij
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Vicky,

        Zet me maar op de aanwezigheidslijst. Naar het schijnt zijn "shooting days" besmettelijk, maar een virus meer of minder ...
        Ik fotografeer nu ook al regendruppels en onkruid!

        mvg,
        Lut

        Comment


        • #5
          Originally posted by lut
          Vicky,

          Zet me maar op de aanwezigheidslijst. Naar het schijnt zijn "shooting days" besmettelijk, maar een virus meer of minder ...
          Ik fotografeer nu ook al regendruppels en onkruid!

          mvg,
          Lut
          OK Lut, welkom en je bent de eerste van onze lijst.En BTW ik ben besmet met hetzelfde virus ... 'k fotografeer ook druppels en onkruid
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Wij kijken nog even de kat uit de boom V.(weet niet of wij vrij zijn)

            Comment


            • #7
              Originally posted by teddy-bear
              Wij kijken nog even de kat uit de boom V.(weet niet of wij vrij zijn)


              Het zou heel plezant zijn als jullie erbij konden zijn Dus hoop ik dat jullie komen en laat maar iets weten als je zeker bent.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Mmmm lijkt me wel wat. Ik heb 24 jaar in Lier gewoond en ik denk dat ik er alleen foto's van m'n eigen tuin getrokken heb

                En er is inderdaad toch wel wat meer dat een foto'tje waard is

                Normaal ga ik 's middags toch bij m'n moeder eten (die nog in Lier woont) dus ben ik er toch.... als ik geen andere plannen heb loop ik misschien wel mee! Meteen m'n eerste BD-shooting day!
                Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                Comment


                • #9
                  Helaas kan ik er niet bij zijn Vicky (en Celle) want er wacht een klus bij mijn zoon in zijn nieuwe home.

                  Groetjes, JantjeB.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Aragorn
                    Mmmm lijkt me wel wat. Ik heb 24 jaar in Lier gewoond en ik denk dat ik er alleen foto's van m'n eigen tuin getrokken heb

                    En er is inderdaad toch wel wat meer dat een foto'tje waard is

                    Normaal ga ik 's middags toch bij m'n moeder eten (die nog in Lier woont) dus ben ik er toch.... als ik geen andere plannen heb loop ik misschien wel mee! Meteen m'n eerste BD-shooting day!

                    Jij staat bij op de lijst Aragorn en na 24 jaar ken jij Lier wel op je duimpje zeker en hebben wij er dus een extra gids bij
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jantjeb
                      Helaas kan ik er niet bij zijn Vicky (en Celle) want er wacht een klus bij mijn zoon in zijn nieuwe home.

                      Groetjes, JantjeB.

                      Dit vinden wij nu héééél spijtig Jantje maar ja het leven bestaat nu éénmaal niet enkel uit BD dus veel klusplezier bij je zoon en tot de volgende keer
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Is Lier big enough for the Anglo-Belg Contingent to come along? If so, I'd love to be there on Sunday.

                        Trebs

                        www.trebledee.com
                        www.vistapan.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by trebs
                          Is Lier big enough for the Anglo-Belg Contingent to come along? If so, I'd love to be there on Sunday.

                          Trebs

                          www.trebledee.com
                          www.vistapan.com
                          OK trebs, no problem Lier is big enough and we see you and your contingent on Sunday
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • #14
                            ik zou wel eens graag meegaan...
                            hoor net dat ik op restaurant moet met de grootouders

                            Volgende keer beter
                            My Portfolio (like!)
                            Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                            Comment


                            • #15
                              Sorry Vicky, het zal voor een andere keer zijn. Die zondag moeten we al op 3 à 4 plaatsen zijn. Leek mij anders wel interresant, spijtig

                              PS: het schouderstatief al gevonden
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment

                              Working...
                              X