Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G-Voetbaltornooi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • G-Voetbaltornooi

    Vandaag stond er het G-voetbaltornooi op het programma in het Jan Breydelstadion. Onze G-voetballertjes zijn kinderen met een mentale en/of fysieke beperking, gedragsstoornis of ASS die door hun verrijking (voor anderen eerder bekend als beperking, maar bah wat een woord) uit de boot vallen bij een "gewone" voetbalploeg. Zoals jullie zien, hadden onze spelers hun lengte niet mee. Desalniettemin beleefden ze een prachtige dag op het veld van hun grote voorbeelden! Al zouden die voorbeelden soms beter een voorbeeld nemen aan onze voetballertjes...

    Swat, ik ben niet gewoon om zoiets te fotograferen. Alle foto's zijn genomen met mijn Nikon 85mm 1.8 G. Wat vinden jullie er van? Alle tips zijn welkom! (buiten dat ik beter een andere lens voor zoiets gebruik )


    85mm - ISO 100 - f/2.5 - 1/2000


    85mm - ISO 200 - f/2.2 - 1/4000


    85mm - ISO 200 - f/2.2 - 1/4000

    Bedankt om te kijken!
    Last edited by Roeliee; 26 mei 2013, 20:59.
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: G-Voetbaltornooi

    Foto 2 is een fenomenaal shot

    Comment


    • #3
      Re: G-Voetbaltornooi

      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Foto 2 is een fenomenaal shot
      Bedankt voor je reactie! Ik vind hem ook wel de beste! Vooral de blik van de man in't wit...zo van: Wat ga je doen manneke? Mij een duwke geven?
      Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

      Comment


      • #4
        Re: G-Voetbaltornooi

        ha, je was bij me in de buurt (ik woon daar 500m van)
        Leuke 2e
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment

        Working...
        X