Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken Photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeken Photoshop

    Dag iedereen,

    aangezien ik recent bijna nooit meer gebruik maak van Photoshop heb ik enkele boeken die de deur uit mogen. De boeken zijn eigenlijk zelden gebruikt en in dezelfde staat zoals ik ze aangekocht heb. U kan ze vrij komen bekijken in Lauwe (West-Vlaanderen, dicht bij Kortrijk). Indien gewenst kan ik een foto uploaden. De boeken zijn ongeveer een jaartje geleden aangekocht.

    * Photoshop CS3: All-In-One Desk Reference, Barbara Obermeier. Het boek is volledig engelstalig, maar indien je wat met Photoshop kan werken, dan wijzen veel dingen zichzelf uit. Het boek is een bundeling van 9 andere boeken en overloopt een breed scala aan instellingen en mogelijkheden in Photoshop CS3. Het boek telt maar liefst 682 pagina's dus het duurt wel even voor je het doorgenomen hebt. De nieuwprijs voor zo'n boek ligt rond de €25, maar elk serieus bod is welkom aangezien ik ze liever kwijt dan rijk ben op dit moment.

    * Photoshop Experttips, Erwin Olij. Nederlandstalig boek, telt 225 pagina's. Gedrukt voor Photoshop CS2, maar kan zeker voor eerdere en latere versies gebruikt worden.
    Niet echt een idee wat de nieuwprijs betreft op dit moment, maar elk serieus bod zal in rekening genomen worden.

    * Haal het maximale uit Photoshop, Simon Joinson. Beslaat de versies van 7.0 tot en met CS4. Nederlandstalig boek, 160 pagina's.
    Nieuwprijs lag rond de €20, maar ook hier is elk serieus bod welkom.

    Groeten
    Nikon D7100 - Nikkor 85mm 1.8 - Tamron 17-50mm 2.8 - Tamron 28-75mm 2.8 - Tamron 70-200mm 2.8 - Nikon SB-700 - Yongnuo YN560-II - Elinchrom D-LiTE RX4
    Facebook: Ultimo Photos /// 500px /// Website: Ultimo Photos
Working...
X