Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslag voorbereiding moto SD ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verslag voorbereiding moto SD ...

    Hallo allemaal,

    Vandaag hebben teddy bear, 1/2 trouwboek, Kristof_DC en ikzelf een voorbereidende moto-toer gemaakt voor de moto SD van 11 juli aanstaande ...
    Hier een bondig verslag met enkele impressies ...


    1. De verzamelplaats: het "Frederik van Eeden" plein (of zoiets).



    2. In Rupelmonde houden we halt.
    Daar krijgen we allemaal een overal, een verfpot en kwasten om dit oude schip wat op te kalefateren ...



    3. Nog in Rupelmonde ...
    We zouden eigenlijk eens terug moeten gaan op een donderdag om te weten wat een "happy houEr" nu precies is ...



    4. Voor de mensen die zelf geen moto hebben, hebben we dit alternatief uitgebreid getest en goed bevonden. In bochten bij meer dan 180 km/u is de stabiliteit niet het van het - maar ja, je moet er wat voor over hebben hé ...



    5. Tja, modellen ....
    Ik kan het niet laten en als ze dan nog gewillig poseren ...



    6. Een pick-nickplaats vinden is niet zo eenvoudig.
    Maar toen teddy bear zijn meest schaapachtige gezicht trok was alles plots geregeld ...



    7. Harrietje is een knappe moto, maar soms niet vooruit te branden.
    Daarom hebben we wat geëxperimenteerd met alternatieve brandstof.
    Jongens, en vliegen dat dat ding daarna deed ...



    8. Op 11 juli vergeten we uiteraard de cultuur niet.
    Daarom werd deze muzikant gecontacteerd en dadelijk vastgelegd voor een BD-concert voor gitaar met 6 ontstemde snaren ...



    9. Ook in Breendonk weten ze van onze komst en dus zijn ze daar maar snel aan het opruimen geslagen. Zo werd vandaag daar het gras gemillimetreerd en het overtollige materiaal afgevoerd ...



    10. Op deze plaats gaan we waarschijnlijk onze eerste halte maken.
    Ben effe de naam kwijt, maar er zullen dan 7 Vlaamse Leeuwen wapperen en de Vlaamse Leeuw wordt er 12 keer gezongen door het plaatselijk mannenkoor, bijgestaan door het lokale vrouwenkoor ...

    Kortom, het was een leuke dag vandaag en op 11 juli wordt het nog leuker ...

    Uw verslaggever en motard ...
    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Miljaar, da ziet er goed uit...
    Dat gaat idd weer een top shooting worden.
    Hopelijk hebben we dan zo'n prachtig weer als jullie vandaag gehad hebben.

    Comment


    • #3
      en ik moet werken
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Hallo mic,

        Inderdaad ...
        En we hebben gecontroleerd of op elke stopplaats FANTA is ... Anders kreeg ze het BD-kwaliteitslabel niet hé.

        Jaja

        Originally posted by mic
        Miljaar, da ziet er goed uit...
        Dat gaat idd weer een top shooting worden.
        Hopelijk hebben we dan zo'n prachtig weer als jullie vandaag gehad hebben.
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Noname,

          Je dokter kan je natuurlijk altijd een "kuur in openlucht" voorschrijven hé ...

          Jaja

          Originally posted by NoName
          en ik moet werken
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Waarschijnlijk wel een toffe dag gehad

            @Happy HouER: donderdagavond, was feestavond, maar met examens nu, zal er niet meer teveel gefeest moeten worden, alle alcohol dubbel voor de prijs van één Maar ja na 18 juni FEEST!!!

            Comment


            • #7
              Idd. Dekion, het was een toffe dag en toch best wat km. afgebold.

              Och arme Kristof die zich steeds moest "inhouden"

              Het lijkt of half Vlaanderen een bouwput geworden is, we zullen een aantal plaatsen/bestemmingen moeten schrappen wegens tijdgebrek maar ook wegens wegeniswerken.

              De nu af te leggen afstand zal dan maar 45 Km zijn en mede hierdoor en véél minder verkeerslichten, zullen we dus nu met wat geluk, motoren+ auto's hopelijk gezellig kunnen samen rijden.

              Hebben op deze testrit toch een héél mooi stukje polder ontdekt en word zeker ingeplant in de SD, dit dank zij de aanwijzingen van TOM&Maggy.

              Bedankt Jaja dat je van je woord bent en het verhaal achter foto 7(corrosive brandstof) niet bekendmaakt .
              Ik hou mij dus aan mijn belofte om niet meer zo te mekkeren over nr° 17

              Comment


              • #8
                Originally posted by teddy-bear
                Idd. Dekion, het was een toffe dag en toch best wat km. afgebold.

                Het zullen er een 90tal geweest zijn en niet 100 zoals ik eerder zei, ik had namelijk mijn teller op nul gezet aan het tankstation en niet aan het begin van de trip.



                Originally posted by teddy-bear

                Och arme Kristof die zich steeds moest "inhouden"

                Dat viel zeer goed mee (ik ben wel blij dat ik de kop niet moet doen ). En het was zeer fijn om in jullie gezelschap te rijden, voor herhaling vatbaar!



                Originally posted by teddy-bear

                Bedankt Jaja dat je van je woord bent en het verhaal achter foto 7(corrosive brandstof) niet bekendmaakt .

                Heb ik u beloofd dat ik zou zwijgen

                Groeten,
                Kristof

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jaja
                  Hallo mic,

                  Inderdaad ...
                  En we hebben gecontroleerd of op elke stopplaats FANTA is ... Anders kreeg ze het BD-kwaliteitslabel niet hé.

                  Jaja

                  Originally posted by mic
                  Miljaar, da ziet er goed uit...
                  Dat gaat idd weer een top shooting worden.
                  Hopelijk hebben we dan zo'n prachtig weer als jullie vandaag gehad hebben.
                  hihihi....als ze Fanta serveren krijgen ze een ster in de MICelin-gids

                  stef

                  Comment

                  Working...
                  X