Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vedermug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vedermug


  • #2
    Re: Vedermug

    beestje mocht iets meer ruimte hebben
    kan best begrijpen dat je soms heel close in beeld wil brengen maar soms is iets meer afstand zeker zo mooi
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Vedermug

      Hier volg ik lilybie.

      Maar als je voor details gaat, bv van het kopje met die typische voelsprieten kan je wel weer heel close gaan.

      Groeten,
      Eric

      Comment


      • #4
        Re: Vedermug

        Had voor mij ook wat scherper gemogen
        Grt
        Theike
        Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

        Comment


        • #5
          Re: Vedermug

          Oké, bedankt voor jullie eerlijke mening!

          Comment


          • #6
            Re: Vedermug

            over de ruimte ben ik het volledig eens met mijn voorgangers ,ook de compo ,maar vind het wel heel knap hoe scherp je de oogjes hebt gekregen ,zeker als je weet hoe groot ze maar zijn
            zou de foto wel in het midden presenteren oogt mooier ,zeker nu de mug helemaal tegen links aangeplakt is

            Comment


            • #7
              Re: Vedermug

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              over de ruimte ben ik het volledig eens met mijn voorgangers ,ook de compo ,maar vind het wel heel knap hoe scherp je de oogjes hebt gekregen ,zeker als je weet hoe groot ze maar zijn
              zou de foto wel in het midden presenteren oogt mooier ,zeker nu de mug helemaal tegen links aangeplakt is
              Bedankt, de oogjes er scherp opkrijgen was inderdaad een grote uitdaging, zeker zonder statief.

              Hoe ik de foto moet centreren zal ik nog even moeten uitzoeken.

              Bedankt voor je bijdrage!

              Comment

              Working...
              X