Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chambre du Commerce II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chambre du Commerce II

    Nog eentje van daar.









    Update








    Last edited by aerts_bert; 25 mei 2013, 12:10.
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Chambre du Commerce II

    Goede foto. Natuurlijk licht en mooie diepte. De witte deur in de achtergrond ledit wel wat de aandacht af.
    Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

    Comment


    • #3
      Re: Chambre du Commerce II

      Je had gelijk met dat wit. Het was een elektriciteitskast die er stond.
      Ik heb een update geplaatst.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Chambre du Commerce II

        Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
        Je had gelijk met dat wit. Het was een elektriciteitskast die er stond.
        Ik heb een update geplaatst.
        Heel mooie update!
        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

        Comment


        • #5
          Re: Chambre du Commerce II

          Bert mag ik eens vragen naar de huidige status van deze locatie ?
          Ik krijg tegenstrijdige berichten.

          Overigens : mooie update.

          Comment


          • #6
            Re: Chambre du Commerce II

            update is veel beter.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Chambre du Commerce II

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Bert mag ik eens vragen naar de huidige status van deze locatie ?
              Ik krijg tegenstrijdige berichten.

              Overigens : mooie update.
              Paul, wat wil je juist weten?
              Ik ben er op 20 april geweest. In de grote zaal en die zijzaal met die borden zijn opgeruimd maar voor de rest leek het me niet dat er gewerkt werd. De hal ernaast, waar vreemdelingenzaken of zo gezeten heeft, daar is alles gestript tot op de blote muur en zijn ze volgens mij wel aan het werken.
              Ik ben toen redelijk vlot binnen geraakt maar ik weet van drie verschillende personen die later geweest zijn dat alles terug vast was.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Chambre du Commerce II

                Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                Paul, wat wil je juist weten?
                Ik ben er op 20 april geweest. In de grote zaal en die zijzaal met die borden zijn opgeruimd maar voor de rest leek het me niet dat er gewerkt werd. De hal ernaast, waar vreemdelingenzaken of zo gezeten heeft, daar is alles gestript tot op de blote muur en zijn ze volgens mij wel aan het werken.
                Ik ben toen redelijk vlot binnen geraakt maar ik weet van drie verschillende personen die later geweest zijn dat alles terug vast was.
                Dag Bert, mijn vraag betrof de toegankelijkheid en de huidige staat, -lees : is het nog de moeite ?
                Door stom toeval ben ik er zelf nooit geweest. Nu, twee jaar geleden ben ik bevriend geraakt met een Parisien die als Urbexer als geen andere de riolen en de catacomben, de knekelhopen, ondergrondse galerijen, verroeste kruiwagens vol schedels en de waterloopjes kent onder Parijs en me regelmatig toch héél speciale Urbex-foto's stuurt van daaruit, moet een paradijs zijn voor lightpainters en strobisten. Echt heel speciaal. Nu vroeg hij me naar CDC (hij kent de locatie, daar niet van) maar het is ver rijden voor hem en hij wou weten als de locatie nog de moeite was. Zowel kwa staat als kwa toegang.
                Ik heb geen geheimen voor Yves en hij niet voor mij en ik droom er stiekem van om eens een Urbex-weekend (Shooting-days) te organiseren in de ingewanden van Parijs en om tevens eens te zien hoe hij te werk gaat met zijn belichting want volgens mij is dat daar een pikdonkere boel. Ik wil hem dus echt te vriend houden en vandaar mijn vraag.
                Ik krijg zijn foto's regelmatig toegezonden via mail (weet zelfs niet als hij een website heeft maar zal het eens vragen) maar de resultaten die er uit komen zijn echt merkwaardig te noemen.

                In ieder geval bedankt voor je reactie, alle info is welkom. Via het Urbexforum kreeg ik berichten dat een bepaald deel in de gaten wordt gehouden door Lancelot maar dat dit niet meteen het meest fotogenieke gedeelte was.

                PaulM

                Comment

                Working...
                X