Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het meest bekende huis van de wereld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het meest bekende huis van de wereld

    Ik ben voor het werk in Washington, dus kon ik natuurlijk niet anders dan hier een foto nemen.
    Barack had wel geen tijd voor een Duveltje, maar wie weet de volgende keer..


    groetjes,
    Yoeri
    Last edited by YoeriV; 21 mei 2013, 01:04. Reden: beeld vergeten centreren

  • #2
    Re: Het meest bekende huis van de wereld

    Een mens moet ergens wonen, moet je maar denken. Fraai gebouw maar
    het zegt me niks. De foto is trouwens mooi.

    Comment


    • #3
      Re: Het meest bekende huis van de wereld

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Een mens moet ergens wonen, moet je maar denken. Fraai gebouw maar
      het zegt me niks. De foto is trouwens mooi.
      Dat moet het witte huis voorstellen
      Toe maar reizen voor je werk

      Comment


      • #4
        Re: Het meest bekende huis van de wereld

        Van het witte huis had ik reeds gehoord maar dat het lichtblauw is wist ik niet .
        Zou dit toch maar een beetje aanpassen.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Het meest bekende huis van de wereld

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Van het witte huis had ik reeds gehoord maar dat het lichtblauw is wist ik niet .
          Zou dit toch maar een beetje aanpassen.
          Groetjes
          Ik dacht dat het aan mijn monitor lag op het werk. Dus ik zag ook die blauwe zweem.

          Vriendelijke groet, jessey

          Comment


          • #6
            Re: Het meest bekende huis van de wereld

            Bedankt voor de commentaren iedereen. Ik zit hier natuurlijk te werken op een klein scherm op mijn laptop in het buitenland. Ik had al iets van kleur aangepast, maar blijkbaar niet voldoende. Het is ook genomen met een simpel point-and-shoot toestelletje, dus geen raw maar directe jpeg. Ik dacht dat het door de schaduw van de wolken kwam, maar zal thuis eens kijken op een groter scherm.
            Een beetje moeilijk ook om een andere invalshoek eens te nemen door de security daar en de mensenmassa aanwezig. Je mag niet overal komen om een foto te nemen natuurlijk.

            PS: Door de vele toeristen loopt het daar vol met tamme eekhoorns. Die kwamen letterlijk uit de hand eten. Ik heb wat foto's proberen te nemen, maar voor een point-and-shoot camera zijn die beestjes veel te snel. Ik had nog getwijfeld of ik mijn 650D ging meenemen, maar omdat ik toch voor het grootste deel van de tijd de binnenkant van kantoren zie vond ik het de moeite niet.

            Comment


            • #7
              Re: Het meest bekende huis van de wereld

              Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
              Dat moet het witte huis voorstellen
              Toe maar reizen voor je werk
              Inderdaad dat is the white house.

              Tja, reizen voor het werk. Mensen denken meestal dat dat leuk is, maar ik haat het. Het is geen vakantie, je bent alleen en weg van je geliefde. Ik heb ook geen collega bij. Die paar uurtjes vrij 's avonds na het werk vul ik in door iets te eten, nog wat werk in te halen en dan vroeg onder de wol. Ik hou mijn schema aan van thuis zodat ik minder last heb van jetlag: dus om drie uur 's nachts hier lokale tijd opstaan zodat ik wat kan skypen met de vrouw en 's avonds tegen een uur of tien onder de wol... Donderdag heb ik wel nog een etentje met enkele Amerikaanse vrienden die ik vaak zie en speciaal afzakken naar DC, dus dat wordt wel leuk.

              Comment


              • #8
                Re: Het meest bekende huis van de wereld

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Dat moet het witte huis voorstellen
                Toe maar reizen voor je werk
                Inderdaad dat is the white house.

                Tja, reizen voor het werk. Mensen denken meestal dat dat leuk is, maar ik haat het. Het is geen vakantie, je bent alleen en weg van je geliefde. Ik heb ook geen collega bij. Die paar uurtjes vrij 's avonds na het werk vul ik in door iets te eten, nog wat werk in te halen en dan vroeg onder de wol. Ik hou mijn schema aan van thuis zodat ik minder last heb van jetlag: dus om drie uur 's nachts hier lokale tijd opstaan zodat ik wat kan skypen met de vrouw en 's avonds tegen een uur of tien onder de wol... Donderdag heb ik wel nog een etentje met enkele Amerikaanse vrienden die ik vaak zie en speciaal afzakken naar DC, dus dat wordt wel leuk.

                Comment


                • #9
                  Re: Het meest bekende huis van de wereld

                  ferm plaatje. Toch hopen op nog meer. We zien het wel. Probeer toch van de situatie gebruik te maken en te genieten, wie weet wanneer je nog eens naar Amerika reist.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het meest bekende huis van de wereld

                    Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                    Inderdaad dat is the white house.
                    Tja, reizen voor het werk. Mensen denken meestal dat dat leuk is, maar ik haat het. Het is geen vakantie, je bent alleen en weg van je geliefde. . Donderdag heb ik wel nog een etentje met enkele Amerikaanse vrienden die ik vaak zie en speciaal afzakken naar DC, dus dat wordt wel leuk.
                    Hoop dat je dan snel naar huis toe mag.Dan kan je haar weer in de armen sluiten.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het meest bekende huis van de wereld

                      toffe foto! Zo zonder mensjes.
                      Blauw ja...

                      Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                      . Ik had nog getwijfeld of ik mijn 650D ging meenemen, maar omdat ik toch voor het grootste deel van de tijd de binnenkant van kantoren zie vond ik het de moeite niet.

                      tss tss En juist dan kan je hem gebruiken, ik weet het... daarom heb ik bijna altijd mijn Canon bij (niet als ik naar Delhaize, Colruyt, Aldi,... ga, hé )
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het meest bekende huis van de wereld

                        Duveltje, zei je?
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het meest bekende huis van de wereld

                          Yep Duveltje My Brand man.. Ik heb hier al een Belgische bar gevonden waar ze duvel serveren..
                          Ja ik weet het, ik moet mijn Canon meer meepakken. Nu ja, dit hebben we alweer bijgeleerd dan. Als ik thuis kom zal ik eens kijken om de blauwe zweem uit de foto te halen. De up zal dus voor maandag of zo zijn..
                          Bedankt voor de commentaren iedereen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het meest bekende huis van de wereld

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            toffe foto! Zo zonder mensjes.)
                            Als je heel goed kijkt zie je naast de vlag een mensje lopen op het dak. Zo ne geheimzinnige met zonnebril

                            Comment

                            Working...
                            X