Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 gekocht... Yes !!!, vraagje over Sigma 70-300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 gekocht... Yes !!!, vraagje over Sigma 70-300

    Hoi allemaal,

    Vanaf vandaag ben ik opeens een gelukkige eigenaar geworden van een D70. Accu staat nu op te laden, kan bijna niet wachten.
    Het gebeurde eigenlijk toevallig. Ik was al tijdenlang aan het kijken en meelezen hier, de laatste tijd vooral op de achtergrond. Ik wilde eigenlijk wel een D70 maar ja... had net een CP5700, je kent het wel.

    Toevallig was ik vandaag bij een foto videozaak hier in de buurt voor wat banden voor mijn reportages. Was lang niet geweest dus gezellig even bijgepraat. De D70, was volgens hen erg moeilijk leverbaar zeker de 18-70 kit. Wachttijd niet te voorspellen maar ging in maanden

    Thuis gekomen een andere zaak hier gebeld waar ik ook regelmatig kom. Ook daar slecht leverbaar er was wel een andere D70 kit (1) maar niet die ik wilde. Daarvan was er alleen nog een gereserveerd. Wat wil nu, terwijl ik bel belt degene die gereserveerd had op om te zeggen dat hij nog na moest denken over de aanschaf. Nu, ik niet natuurlijk. Direct gaan kijken en was op slag verliefd

    Vanmorgen nog ergens aan gedacht, nu staat hier een D70, 18-70 en een Sigma 70-300 F4.5 - 5.6 APO.

    Zijn er mensen hier met ervaringen met deze 70-300 lens? Mij leek hij erg geschikt om mee te beginnen in combinatie met de kitlens. Kan hem eventueel nog ruilen tegen een andere als dat nodig mocht zijn. Graag jullie ervaringen.

    Groetjes van een superblije Pedro
    Pedro

    ============
    Nikon D70
    ============

  • #2
    heb deze lens enkele dagen geleden ook gekocht

    eerst foto's waren niet echt om wauw te noemen, maar nu beginnen ze te komen, het was dus ff wennen aan 't nieuwe speeltje....

    zal der in't weekend es e paar posten dan kan je zelf oordelen,


    grtz
    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
    pics @ www.thejudge.be

    Comment


    • #3
      gefeliciteerd, Pedro!

      Comment


      • #4
        Alé Pedro veel plezier ermee
        ik heb 't me nog ni beklaagd
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment

        Working...
        X