Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omnibounce voor 550EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Omnibounce voor 550EX

    waar kan ik een omnibounce voor een canon 550EX flash vinden aan een redelijke prijs.
    il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
    Sport & Event Photography

  • #2
    Kijk hier eens
    http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=38831
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      www.cornevaniperen.nl Het kan echter zijn dat ze puur met een nieuwe flits geleverd worden. Is een beetje weinig om Corné daarvoor rond te laten rijden...

      Bestellen bij Focilux is ook een optie (maar iets duurder)
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        en waar kan ik hem in belgie kopen?
        in NL kopen + verzendkosten is wat teveel vanhet goede
        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
        Sport & Event Photography

        Comment


        • #5
          Je kunt hem ook bestellen bij Focilux, daar kost hij een €28. Ze moeten die zelf ook bestellen, maar normaalgezien duurt dat maar een 2-tal weken vooraleer ze die hebben...

          Ik heb de mijne van de "hoofd"winkel in Gent...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Off topic : Heeft de winkel (=Focilux) in Gent een goede reputatie kwa digitale fotografie?

            Comment


            • #7
              Ik heb er al wel iets gekocht, en het hangt een beetje af van de verkoper: als ze merken dat je er weinig van kent, durven ze wel eens met 'grote praat' uitpakken, maar als je zelf laat merken dat je er iets van kent, dan helpen ze je verder 'op je eigen niveau'.
              Ze zijn wel niet van de goedkoopste voor sommige dingen, vind ik persoonlijk, maar anderzijds is de service wel erg goed naar mijn mening.
              EOS 80D

              Comment


              • #8
                Originally posted by bisebaer
                Ik heb er al wel iets gekocht, en het hangt een beetje af van de verkoper: als ze merken dat je er weinig van kent, durven ze wel eens met 'grote praat' uitpakken, maar als je zelf laat merken dat je er iets van kent, dan helpen ze je verder 'op je eigen niveau'.
                Ze zijn wel niet van de goedkoopste voor sommige dingen, vind ik persoonlijk, maar anderzijds is de service wel erg goed naar mijn mening.
                Dat kan ik alleen maar beamen: laat je in elk geval niet van je stuk slaan door grote woorden,... Van zodra ze merken dat je weet waarover het gaat, wordt dat snel wat minder.
                Qua prijs zijn ze niet echt goedkoop (in lijn met de Belgische prijzen), maar ze weten goed waarover ze het hebben, en dat is ook al iets waard.
                Voor duurdere aankopen, ga ik toch naar D
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment

                Working...
                X