Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lijnenspel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lijnenspel

    Het lijnenspel van tulpenblaadjes.
    Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
    http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html

  • #2
    Re: Lijnenspel

    Wauw, heel mooi! Prachtige patronen en lijnen, en bovendien bijzonder fraaie kleuren! Ik twijfel een tikkie over het blauw/grijze stukkie in de rechter bovenhoek, vind ik toch wat afleiden van het heel strakke geheel en daardoor nét even jammer...
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Lijnenspel

      Mooie, abstracte foto met een grote diversiteit aan oranje/rode kleurtinten! Van mij mag het grijze hoekje blijven, het sluit mooi aan bij de lichtinval die op diezelfde hoogte aan de kromming van het blaadje valt. Het fungeert een beetje als een begrenzing van de bloem.

      Comment


      • #4
        Re: Lijnenspel

        Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
        ....... Ik twijfel een tikkie over het blauw/grijze stukkie in de rechter bovenhoek, vind ik toch wat afleiden van het heel strakke geheel en daardoor nét even jammer...
        Me to, anders een mooie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Lijnenspel

          Knappe uitsnede een heel mooie compo. Ben het niet eens over dat grijze stukje, brengt voor mij net wat spanning in de foto.
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

          Comment


          • #6
            Re: Lijnenspel

            Heel mooi van structuur, kleur, licht, compo!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Lijnenspel

              Mooie kleur en lijnen.
              Knappe structuur in de blaadjes.
              Het grijze stukje mag voor mij, het zit perfect op de juiste plaats.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: Lijnenspel

                Knappe close-up ! Stukje rechtsboven is prima . Ik hou niet zo van lijstjes , maar hier is het werkelijk prima gedaan !

                Comment


                • #9
                  Re: Lijnenspel

                  echt heel mooi ,scherpte ,kleuren ,compo en zelfs het kader ,knap

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lijnenspel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                    Wauw, heel mooi! Prachtige patronen en lijnen, en bovendien bijzonder fraaie kleuren! Ik twijfel een tikkie over het blauw/grijze stukkie in de rechter bovenhoek, vind ik toch wat afleiden van het heel strakke geheel en daardoor nét even jammer...
                    same here

                    Comment

                    Working...
                    X