Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 probleem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 probleem.

    Hallo ,net wil ik wat foto's op de pc zetten,steek de usb stekker in de D70 en zet de D70 aan en zet zo de foto's op de pc.
    Foto overgezet op pc ,klik usb veilig verwijderen,trek usb stekker uit de D70.
    Nu blijft mijn D70 als ik hem aanzet op pc staan op de camera ,kan er niets mee trekken,steek ik de usb stekker er terug in word ie herkent door windows kan foto's afhalen maar als ik de usb stekker uitrek blijft ie op pc staan .

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

  • #2
    Originally posted by RUMOCOOL
    Hallo ,net wil ik wat foto's op de pc zetten,steek de usb stekker in de D70 en zet de D70 aan en zet zo de foto's op de pc.
    Foto overgezet op pc ,klik usb veilig verwijderen,trek usb stekker uit de D70.
    Nu blijft mijn D70 als ik hem aanzet op pc staan op de camera ,kan er niets mee trekken,steek ik de usb stekker er terug in word ie herkent door windows kan foto's afhalen maar als ik de usb stekker uitrek blijft ie op pc staan .

    Mvg.
    Aan de onderkant (bodem) van u D70 staat een klein knopje om u toestel terug te reseten, probeer dit eens.
    Marcel
    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

    Comment


    • #3
      Heb ik reeds gedaan zonder resultaat,ik heb ff naar topfoto gebeld en INGO zei om de batterij een paar uur eruit te halen,anders werd het repair NIKON.

      LETS HOPE.
      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
      Mijn website.

      Comment


      • #4
        Hallo ,batterij terug in gestoken en nog steeds niets.
        Nu een vraagje,wie kan me zeggen of het usb poortje op de D70 vast in de camera zit,ik bedoel ermee het zilver gedeelte van het poortje functioneerd dat zoals een schakelaartje dat het een klein beetje in en uit gaat,ik vraag dit maar omdat Ingo zei dat er een schakelaartje aan zit ,of zit het schakelaartje intern van het poortje.

        ps.bij mij zit het in ieder geval vast ,het kan niet bewegen naar binnen of buiten.

        Mvg.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          omg

          wat een tegenvaller , geraak je nog in je menu ?? probeer dan es van mass storage naar peer2peer te zetten. mss dat dit een oplossing is

          ps./ vandaag volop geschoot met't lenske nice
          A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
          pics @ www.thejudge.be

          Comment


          • #6
            Yep ,zeg dat wel,neen ik kan niet in het menu geraken.

            Mvg.
            Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
            Mijn website.

            Comment


            • #7
              Heb zojuist op DutchPhotoZone je aandacht gevestigd op onderstaande URL i.v.m. USB problemen bij gebruik van window versies ander dan XP.
              http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=88zdWvch&p_lva=&p_faqid=9506&p_c reated=1080051564&p_sp=cF9zcmNoPSZwX2dyaWRzb3J0PSZ wX3Jvd19jbnQ9NzA2JnBfcGFnZT0x&p_li=

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Ok bedankt,maar dat is het probleem niet,het probleem is dat mijn D70 ,ook na dat ik mijn usb kabel verwijderd heb uit het toestel,op het lcd boven aan PC blijft aangeven.

                Mvg.
                Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                Mijn website.

                Comment


                • #9
                  Bij mij weten zit er op mini USB-connectors geen schakelaar.

                  'k Zal vandaag es met de loupe op de D70 kijken.

                  Comment


                  • #10
                    Ik denk dat ik in de voormiddag toch maar naar TOPFOTO ga ,weet iemand hoelang je zoiets moet missen.

                    Mvg.
                    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                    Mijn website.

                    Comment


                    • #11
                      Zo,die is terug binnen,dinsdag weet ik wat meer.

                      Ik hou jullie op de hoogte.
                      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                      Mijn website.

                      Comment

                      Working...
                      X